سامسونگ گلکسی On7 مدل ۲۰۱۶ تاییده FCC را دریافت کرد

در گذشته گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی On7 مدل ۲۰۱۶ در چین تاییده TENAA را کسب کرده بود، حال FCC این اقدام را انجام و به این دستگاه تاییده اعطا کرده است.

برخلاف TENNA اطلاعات موجود در وبسایت FCC مشخصات فنی دستگاه موردنظر را شامل نمی‌شود، ولی باتشکر از تاییدیه چینی ما می‌دانیم گلکسی On7 مدل ۲۰۱۶ به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز است. پردازنده ۸ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۶۲۵ با تراشه گرافیکی آدرنو ۵۰۶، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند. در پشت دستگاه یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و در جلو دوربینی ۸ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر شما را برعهده دارند، در دکمه هوم این مدل سنسور اثر انگشت تعبیه شده و همچنین از باتری ۳۳۰ میلی‌آمپری و اندروید پیش‌فرض ۶.۰.۱ نیز بهره می‌برد.

سامسونگ رادیو FM را به On7 افزوده و آن را با رنگ‌های طلایی، طلایی صورتی، مشکی و طلایی براق معرفی و عرضه خواهد کرد. با نزدیکی به نمایشگاه IFA برلین و کسب یکی از معتبرترین تاییده‌ها برای این مدل، باید منتظر معرفی رسمی این گوشی هوشمند در برلین باشیم. نمایشگاه IFA از ۱۲ تا ۱۷ شهریور برگزار خواهد شد، اگرچه اکثرا تولیدکنندگان قبل از این مراسم و در کنفرانس‌های اختصاصی خود از آخرین محصولات رونمایی می‌کنند.

fcc7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH