برای اجرای اپلیکیشن‌های ویندوزی در اندروید آماده شوید!

CrossOver برنامه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌های مبتنی بر ویندوز را در سیستم عامل‌های غیر ویندوز اجرا کنید. توسعه دهندگان این برنامه مدت زمان سه سال را صرف گسترش این برنامه برای اندروید کرده‌اند. حال این زحمات به بار نشسته و اولین نسخه آزمایشی از کراس‌آور در پلی استور قرار گرفته است. بنابراین اگر می‌خواهید برنامه‌های ویندوزی را در کروم‌بوک و یا تبلت اندرویدی خود تجربه کنید می‌توانید به سراغ CrossOver بروید.

CrossOver اساسا شبیه‌ساز رابط کاربری ویندوز در محیط اندروید است که به شما اجازه می‌دهد برنامه‌های متعدد ویندوزی را بدون مشکل در اندروید اجرا کنید و یا برنامه‌های ویندوزی را به راحتی در کنار اپلیکیشن‌های بومی اندروید اجرا کنید.

توسعه دهندگان این برنامه نسخه آزمایشی را در اختیار کاربران حرفه‌ای قرار داده‌اند تا با بیان نظرات ایرادات احتمالی را برطرف کنند. متاسفانه در حال حاضر این برنامه تنها از دستگاه‌هایی پشتیبانی می‌کند که مجهز به پردازنده اینتل هستند. دریافت این برنامه در حال حاضر تنها برای کاربرانی میسر است که از پیش ثبت‌نام کرده‌اند، البته اگر می‌خواهید به جمع دریافت‌کنندگان این برنامه بپیوندید می‌توانید از وب‌سایت CodeWeaver استفاده کنید. در این وب‌سایت کلیه آموزش‌ها و دستورالعمل‌های لازم برای اجرای برنامه‌های ویندوزی در دستگاه‌های اندرویدی قرار گرفته است. البته توسعه‌دهندگان معتقد هستند این اپلیکیشن هنوز راه زیادی را تا تکامل دارد در واقع نظر آن‌ها راجع به این اپلیکیشن اینگونه است:

اولین نسخه از فورد مدل T نمی‌توانست با سرعت ۱۰۰ مایل در بزرگراه حرکت کند، اولین لامپ قادر نبود تا پیش از سوختن ۲۰۰۰ ساعت کار کند. برنامه کراس‌آور هم تنها یک پیش نمایش هست، البته از آن چیزهای باحال است. شما با آن می‌توانید استیم را اجرا کنید، می‌توانید آفیس ۲۰۱۰ را اجرا کند اما قادر به اجرای همه برنامه‌های ویندوزی که می‌شناسید، نیستید!

برای مشاهده جزییات کامل می‌توانید به بخش اندروید codeweavers مراجعه کنید.

crossover

اسکرول به بالا
TCH