پشتیبانی کامل ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ از سیستم عامل iOS

سامسونگ طی مراسمی که در حاشیه نمایشگاه IFA 2016 برگزار شد، از جدیدترین ساعت هوشمندش با نام Gear S3 رونمایی کرد. خبرهای بسیاری در مورد این محصول به گوش رسیده که شاید جالب‌ترین آن‌ها، این است که ساعت هوشمند جدید سامسونگ، دیگر محدود به سیستم عامل اندروید نخواهد بود.

طبق اعلام سامسونگ، کمپانی برای این که نیازهای کاربران آیفون را بیشتر بشناسد و بتواند محصولی مناسب با کارایی آن‌ها ارایه دهد، دست به یک عمل تحقیقاتی زده است. طی این پروژه پژوهشی، تعدادی از کاربران آیفون در کره جنوبی، از نسل قبلی ساعت هوشمند کمپانی یعنی Gear S2 استفاده کردند و تجربیات خود را در اختیار این شرکت قرار دادند. سامسونگ رسما اعلام کرده که کاربران Gear S2، در ماه ژانویه می‌توانند آپدیت نرم‌افزاری سازگار با سیستم عامل iOS را دریافت نمایند.

طبق اعلام نمایندگان سامسونگ، Gear S3 قادر خواهد بود از دستگاه‌های آیفون پشتیبانی کند و تمرکز بخش توسعه نرم‌افزاری سامسونگ، بر روی این موضوع معطوف شده تا برنامه‌هایی که ارتباط مستقیم با اسمارت‌فون دارند را به سرعت بر روی اپ استور قرار دهند.

این کار سامسونگ، می‌تواند بسیاری از مشتریان اپل را جذب گجت هوشمند S3 کند. از آن جایی که اپل در ۴ ماه اخیر، بیش از ۴۰ میلیون دستگاه آیفون فروخته، این اقدام کره‌ای‌ها می‌تواند تهدیدی جدی برای کمپانی اپل باشد؛ زیرا ممکن است بر روی فروش اپل واچ تاثیر منفی بگذارد.

به هر حال سامسونگ سعی کرده تعداد مشتریان خودش را افزایش دهد و به نظر می‌رسد جنگ میان اپل و سامسونگ، هنوز هم ادامه خواهد داشت. چرا که این استراتژی کمپانی کره‌ای، قطعا بر روی آمار فروش ساعت هوشمند اپل تاثیر خواهد گذاشت. باید منتظر باشیم تا ببینیم غول آمریکایی تکنولوژی، چگونه به این مسئله واکنش نشان خواهد داد.

اشاره کنیم که Gear S3 در مقایسه با پرچمدار پیشین این کمپانی، از صفحه نمایش بزرگ‌تری برخوردار است. شاید بتوان گفت این تغییر اندازه، ممکن است بر روی نظر برخی مشتریان (به خصوص خانم‌ها) تاثیر منفی بگذارد. به هر حال وجود یک ساعت بزرگ بر روی دست، ممکن است در برخی شرایط مشکل ساز باشد. درادامه تصاویر اختصاصی آی‌تی‌رسان را از این ساعت هوشمند خواهید دید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH