فروش گلکسی نوت ۷ به علت انفجارهای زیاد متوقف شد!

سامسونگ عرضه گلکسی نوت ۷ را برای اپراتورهای کره جنوبی به علت گزارش‌های متعدد مبنی بر انفجار این دستگاه در حین شارژ، به حالت تعلیق درآورد و براساس خبرگزاری Yonhap این کمپانی تحویل فبلت پرچمدار خود را از اوایل این هفته متوقف کرده است.

گزارش‌های مبنی بر خرابی دستگاه‌های گلکسی نوت ۷ از تاریخ ۳ شهریور یعنی تنها ۵ روز از شروع ارایه رسمی آن، در اینترنت منتشر شد و به نظر می‌رسد که سامسونگ این وضعیت را جدی‌تر از حالت واقعی در نظر گرفته است. اگرچه فروش گلکسی نوت ۷ نسبت به گلکسی S7 بیشتر بود (فروش بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه از ۲۹ مرداد در کره جنوبی) ولی این فبلت پرچمدار قدرتمند به دستگاهی غیر قابل اعتماد از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نسبت به برادر کوچک‌تر خود تبدیل شده است.

ما می‌توانیم بر این مشکل گواهی دهیم چرا که متاسفانه تجربه ما از این دستگاه تنها بعد از چند روز استفاده عادی به طرز خیلی بدی تغییر کرد، این مدل جدید دچار یک مشکل نرم‌افزاری می‌شود که آن را غیرقابل استفاده می‌کند و به علت کرش‌های مکرر وارد چرخه روشن و خاموش شدن (bootloop) می‌شود. سامسونگ در صحبت با خبرگزاری یاد شده، موضوع تعلیق فروش فبلت گلکسی نوت ۷ را تایید یا تکذیب نکرد اما گفت:

ما در حال بررسی این موضوع هستیم و توقف یا عدم توقف فروش گلکسی نوت ۷ تغییری در برنامه ما ایجاد نمی‌کند.

عرضه گلکسی نوت ۷ از اوایل این هفته برای اپراتورهای SK Telecom ،KT Corp و ال‌جی Uplus Corp متوقف شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH