اچ‌پی در حاشیه نمایشگاه IFA از یک رایانه ماژولار پرده برداشت

دنیای تکنولوژی ماژولار پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته و حالا به سراغ رایانه‌های همراه شخصی هم آمده است. اچ‌پی در IFA رایانه‌ ماژولاری را با نام Elite Slice معرفی کرد که امکانات هیجان‌انگیزی دارد. یکی از این آن‌ها توانایی اضافه کردن سخت‌افزارهایی مانند اسپیکر و درایو نوری به دستگاه است.

jkastrenakes_160817_1211_0002.0

از بهترین فاکتورها برای خرید یک رایانه می‌تواند امکان ارتقاپذیری و انجام تغییرات سخت افزاری پس از خرید باشد، که این امر بر روی Elite Slice به راحتی انجام می‌پذیرد. البته در حال حاضر کمپانی اچ‌پی تنها سه ماژول مختلف برای این محصول نوآورانه‌اش تولید کرده است.

یک ماژول صوتی که بعنوان اسپیکر و میکروفون عمل می‌کند برای این دستگاه تولید شده؛ ماژول دیگر بعنوان یک CD و DVD درایو موجود بوده که امکان استفاده از درایوهای نوری را برای کاربر ممکن می‌سازد. همچنین شاهد پایه VESA برای این رایانه همراه هستیم. علاوه بر این‌ها مدلی از این محصول موجود بوده که قسمت بالایی آن از یک بخش لمسی تشکیل شده و توسط آن می‌توانید تماس‌های دریافتی را قطع و یا وصل کنید. همچنین می‌توانید میزان صدا را هم تغییر دهید. این قابلیت برای زمانی که در حال استفاده از اسکایپ هستید به کار خواهد آمد. اچ‌پی از یک شارژر بی‌سیم برای این رایانه خبر داد که بعد از عرضه Elite Slice، در بازار موجود خواهد بود.

Elite Slice یک جعبه کوچک با  لبه‌های ۶.۵ اینچی است البته بلندی این رایانه هنگامی که از ماژول استفاده می‌کنید، می‌تواند به ۱.۴ اینچ برسد.

تولید این رایانه همراه می‌تواند بیشتر کاربرد اداری داشته باشد و برای کنفرانس‌ها و ویدیو کنفرانس‌ها به کار بیاید که این موضوع با وجود کلید‌های لمسی اختصاصی برای اسکایپ و ماژول‌ صوتی آن بیشتر معنا پیدا می‌کند.

توسعه تکنولوژی‌های ماژولار و حضور این فناوری در بخش رایانه‌ها توسط اچ‌پی می‌تواند قدمی بزرگ باشد تا راه را برای سایر کمپانی‌ها دراین زمینه هموارتر کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH