سامسونگ گلکسی J2 DTV با پشتیبانی از تیونر هوشمند داخلی معرفی شد!

سامسونگ علاقه زیادی به معرفی مدل‌های مختلف اسمارت‌فون دارد، در ماه ژوئن بود که این کمپانی از گلکسی J2 رونمایی کرد. حال این کمپانی از نسخه جدیدی از این مدل با نام گلکسی J2 DTV پرده برداشته است که اولین اسمارت‌فون سامسونگ به حساب می‌آید که به تیونر داخلی تلویزیون دیجیتال مجهز شده است. البته به نظر می‌رسد عرضه این نسخه تنها محدود به فلیپین و با قیمت ۱۵۰ دلار باشد. اگرچه ممکن است این اسمارت‌فون در سایر نقاط دنیا نیز به فروش برسد اما گیرنده داخلی تلوزیزیونی تنها استاندارد پخش فلیپین را پشتیبانی می‌کند، بنابراین در سایر کشورها کاربردی نخواهد داشت.

از جمله مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به نمایشگر ۴.۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل اشاره کرد. پردازنده این محصول اگزینوس ۳۴۵۷ است که چهار هسته ۱.۳ گیگاهرتزی دارد. یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی که حدود ۴.۳ گیگابایت آن در دسترس کاربر است تکمیل کننده مشخصات گلکسی J2 DTV است.

دوربین اصلی این اسمارت‌فون ۵ مگاپیکسلی است که از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به دیافراگم f/2.2، فوکوس خودکار و فلاش LED اشاره کرد. این دوربین توانایی ضبط تصاویر با کیفیت اچ‌دی را دارد. دوربین سلفی گلکسی J2 DTV نیز ۲ مگاپیکسل کیفیت دارد. وظیفه تولید نیرو در این اسمارت‌فون بر عهده یک باتری کوچک ۲۰۰۰ میلی‌آمپری گذاشته شده است، بنابراین برای تماشای تلویزیون بهتر است خود را به یک پریز برق برسانید!

از جمله دیگر مشخصات گلکسی J2 DTV می‌توان به وای‌فای، بلوتوث ۴.۱، GPS، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت USB ورژن ۲ اشاره کرد، متاسفانه این اسمارت‌فون فاقد NFC و سنسور اثرانگشت است. گلکسی J2 DTV لبه‌هایی گرد و طراحی باریک دارد، بنابراین به خوبی در دست قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌هایی که سامسونگ در این اسمارت‌فون قرار داده است Smart Manager است، این ویژگی می‌تواند بر عملکرد باتری، حافظه و امنیت نظارت داشته باشد.

مطمئنا تماشای تلویزیون در نمایشگر ۴.۷ اینچی چندان جالب به نظر نمی‌رسد اما برخی اوقات می‌تواند کاربردی باشد. گلکسی J2 DTV ابعادی ۱۳۶.۵ در ۶۹ در ۸.۴ میلی‌متری دارد و تنها در رنگ طلایی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH