بامبو Omni معرفی شد: یک قلم هوشمند برای کار با دستگاه‌های اندرویدی و iOS

Wacom در حال نوسازی خط تولید قلم‌های بامبو خود است و در همین راستا امروز از قلم جدید بامبو Omni رونمایی کرد، قلمی بسیار خوب که برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS طراحی شده و از ماه نوامبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. مدل‌های بامبو Solo و بامبو Duo هر دو از نو طراحی شده‌اند و در هنگام تعامل با دستگاه‌های لمسی از خود کارایی بهتری را نشان می‌دهند، همچنین مدل Duo به خودکار قابل تعویض در انتهای قلم مجهز است.

wacom.0 (1)

Wacom اعلام کرده که قلم بامبو Omni بدون نیاز به بلوتوث و سریعا با دستگاه‌های اندرویدی و iOS کار خواهد کرد و تنها خریداران باید با دوبار چرخاندن قلم، آن را روشن کنند. با بهره‌گیری از فناوری انعکاسی الکترواستاتیک (RES)، دقت آن برای استفاده در صفحات خازنی بهبود یافته و همچنین مانند قلم اپل، شما باید بامبو Omni را شارژ کنید البته توسط پورت USB می‌توان این کار را انجام داد و نیازی به وصل کردن آن به دستگاه خود (قلم اپل از طریق آیپد شارژ می‌شود) نخواهید داشت.

Bamboo_Omni_Infographics_EN

این قلم از ماه نوامبر و با رنگ‌های مشکی و سفید به قیمت ۵۰ دلار فروخته خواهد شد و همچنین مدل‌های بامبو Solo و بامبو Duo نیز به ترتیب با قیمت‌های ۲۰ و ۳۰ دلار از طریق سایت Wacom قابل خریداری هستند.

Omni-Tip

3 در مورد “بامبو Omni معرفی شد: یک قلم هوشمند برای کار با دستگاه‌های اندرویدی و iOS”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH