تماشا کنید: ویدیو اختصاصی آی‌تی‌رسان از سونی اکسپریا پروژکتور در نمایشگاه IFA 2016

سونی نخستین بار در کنفرانس خود در نمایشگاه CES 2016 از طرح مفهومی یک پروژکتور با ویژگی‌های جالب رونمایی کرد. اکسپریا پروژکتور توانایی پخش تصاویر بر روی کلیه سطوح را به صورت افقی و عمودی خواهد داشت اما کاربردهای این گجت به همین جا ختم نمی‌شود. در واقع اکسپریا پروژکتور هم‌چون یک دستیار به دستورات لمسی و صوتی کاربر واکنش نشان می‌دهد. مدت زمانی طولانی از این پروژه خبری منتشر نشده بود تا اینکه سونی در طی کنفرانس خود در نمایشگاه IFA این محصول را به صورت رسمی معرفی کرد.

بدون شک عملکرد این پروژکتور یادآور فناوری‌هایی است که پیش‌تر در داستان‌ها و یا فیلم‌های علمی تخیلی مشاهده کرده‌ایم. اکسپریا پروژکتور می‌تواند به تلفن‌همراه متصل شده و تصاویر خروجی را بر روی انواع سطوح عمودی و حتی افقی پخش کند، در واقع این پروژکتور یک صفحه لمسی بزرگ را برای کاربر ایجاد می‌کند و کاربر می‌تواند فرامین لمسی را عینا هم‌چون نمایشگر تلفن‌همراه به دستگاه وارد کند. در ویدیو اختصاصی زیر عملکرد این پروژکتور را مشاهده می کنید:


تجربه کارکردن با این پروژکتور واقعا لذت بخش است، گذشته از کاربردهای بی‌شمار در امور صنعتی و آموزشی، این محصول می‌تواند تجربه‌ای ناب را از بازی کردن در صفحات لمسی به ارمغان آورد، خصوصا برای بازی‌های استراتژیک!

3 در مورد “تماشا کنید: ویدیو اختصاصی آی‌تی‌رسان از سونی اکسپریا پروژکتور در نمایشگاه IFA 2016”

  1. مهسا اکبری

    بسیار ممنونم از ای تی رسان سرعت انتقال گزارش به کاربر عالیه . سونی معلومه دیگه بحثی روش نداریم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH