سامسونگ و انفجاری دیگر؛ این بار نوبت به گلکسی S7 Edge رسید!

در حالی که انفجارهای پی‌ در پی گلکسی نوت ۷ و فراخوان سامسونگ برای جمع آوری و رفع این مشکل (به جز نسخه چین که از باتری متفاوتی استفاده کرده است) به بحث داغ این روزها تبدیل شده است، پرچم‌دار دیگر سامسونگ یعنی گلکسی S7 Edge نیز دچار مشکلی مشابه شده است.

به گفته خود کاربر این اتفاق در شب و در هنگامی که خواب بوده پیش آمده است، اما نکته مهم این است که بر خلاف اکثر نسخه‌های نوت ۷ که به دلیل استفاده از شارژر و یا کابلی به غیر از شارژر و کابل خود گوشی دچار این مشکل شده‌اند، این مرد مدعی است که از شارژر و کابل اصلی خود گوشی استفاده نموده است.

اما آیا این مشکل ربطی به اتفاقی که برای گلکسی نوت ۷ افتاده دارد؟! مطمئنا جواب منفی است. این دو مدل مختلف هر کدام از باتری متفاوتی استفاده می‌کنند، به علاوه گلکسی S7 Edge نزدیک به ۶ ماه است که در بازارهای جهانی موجود است و تا به حال مشکلی نداشته است اما گلکسی نوت ۷ تنها در ۱۸ روز ۳۵ مورد انفجار را به ثبت رسانده است که دلیل آن چیزی جز نقص در فرآیند تولید نیست و به همین علت است که مدیر سامسونگ اخیرا در مصاحبه‌ای خبری به نشانه عذرخواهی از مردم سر تعظیم فرود آورده است.

SAMSUNG

البته علاوه بر اقدام قابل تحسین این مدیر، سامسونگ هم با فراخوان خود برای جمع آوری این گوشی و حل مشکل راه درستی را انتخاب کرده است، زیرا این اتفاق لطمه بزرگی به اعتبار سامسونگ زده است. در واقع معضل بزرگ‌تر برای سامسونگ در حال حاضر، بی اعتمادی و ترس کاربران از خرید گوشی‌های این شرکت به خصوص گلکسی نوت ۷ است که پیش از این انفجارها با استقبال بی‌نظیری مواجه شده بود. با این شرایط، انفجار گلکسی S7 Edge مورد بحث هم ضربه دیگری بود تا کاربران را نسبت به کمپانی کره‌ای و گوشی‌هایش حساس‌تر کند و البته فرصتی برای طرفداران سایر برندها که دست به تمسخر سامسونگ بزنند.

مالک گلکسی S7 Edge منفجر شده درباره این موضوع با سامسونگ تماس گرفته و این شرکت دو راه به او پیشنهاد داده است: یا یک مدل جدید از S7 Edge را بگیرد یا مبلغی که برای خرید گوشی پرداخت کرده بود را پس بگیرد.

Samsung-Galaxy-S7-edge-catches-on-fire-while-being-recharged

اما نکته دیگری که درباره فراخوان جمع آوری گلکسی نوت ۷ باید ذکر کنیم این است که سامسونگ با این کار فرصت می‌یابد تا مشکل جدیدی که برای قلم این گوشی پیش آمده را هم حل کند. روز گذشته اعلام شد که S-Pen عرضه شده به همراه گلکسی نوت ۷ هم مشکل دارد، هنگامی که برخی کاربران به قسمت انتهایی قلم فشار آوردند تا از گوشی خارج شود، مکانیزم ویژه قلم از کار افتاده و قلم در گوشی گیر می‌کند.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

4 در مورد “سامسونگ و انفجاری دیگر؛ این بار نوبت به گلکسی S7 Edge رسید!”

  1. سلام…
    تمام این مشکلات برای سامسونگ پیش اومده و شاید درس بزرگیه ولی هدف این شرکت که ازادی هست همچنان ادامه داره… بر عکس اپل و طرفدارانش که دارن یک زندان بزرگ درست میکنند

  2. واقعا نوت ۷ دیگه داره میترسونه
    نظرم شخصیمه اگه سونی ی پرچمدار واقعی ن نسخه بهینه شدهxرو میداد و ی چیزه تک بود پرچمدار سونیرو انتخاب میکردم تا سامسونگ
    فعلانم منتظرم این باتری های جدید ک دو برار همون اندازه توانایی ذخیره انرژی دارن بیاد ت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH