خانواده دیزایر ۱۰ اچ‌تی‌سی در روز بیستم سپتامبر معرفی می‌شوند

نمایشگاه IFA 2016 تقریبا به پایان رسیده و در طول این رویداد گجت‌های متنوع و جالبی مانند ذن‌واچ ۳ ایسوس یا لپ‌تاپ ایسر با صفحه نمایش خمیده و … معرفی شدند. اما برخی شرکت‌ها تصمیم دارند پس از پایان این نمایشگاه محصولات خود را رونمایی کنند، همان‌طور که در خبرها اعلام کردیم به زودی ال‌جی V20 و آیفون ۷ و ۷ پلاس در کنفرانس‌هایی جداگانه معرفی خواهند شد.

اما امروز اعلام شد که کمپانی اچ‌تی‌سی هم قصد دارد در ۲۰ سپتامبر محصولات جدیدی را معرفی کند. بر اساس آچه که افشاگر معروف، ایوان بلاس اعلام کرده است این گوشی همان Desire 10 خواهد بود که در دو نسخه با نام‌های Lifestyle و Pro معرفی می‌شود. این کمپانی تایوانی در تیزر جدید خود بیان کرده که “لبه‌دار تر باشید.”

در این توییت مرموز تصویری از خود دستگاه دیده نمی‌شود و تنها عدد ۱۵۰ و تاریخ بیستم سپتامبر نشان داده شده است. البته برای جزئیات کامل باید تا زمان معرفی رسمی خانواده دیزایر ۱۰ منتظر بود، اما بر اساس شایعات قبلی می‌دانیم که دیزایر ۱۰ لایف استایل یک گوشی اقتصادی با قیمت ۱۵۰ دلار است.

لایف استایل ۱۰ دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p است که البته برای چنین ابعادی چندان جالب نیست. دوربین اصلی از لنز ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی از لنز ۵ مگاپیکسلی برخوردارند. لایف استایل ۱۰ در دو نسخه ۱۶ گیگابایتی با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایتی با ۳ گیگابایت رم عرضه خواهد شد و همانند اکثر گوشی‌های هوشمند ساخت اچ‌تی‌سی، به لطف اسپیکرهای Boomsound Hi-Fi Edition از کیفیت صدای بسیار خوبی بهره می‌برد.

HTC-Desire-10-Pro-render-2-768x677

اما نسخه پرو که پیش از این در بنچ‌مارک‌ها هم دیده شده بود مشخصاتی در حد پرچم‌داران دارد. دیزایر ۱۰ پرو به صفحه نمایش ۵.۱ اینچی با رزولوشن QHD مجهز است که البته بهتر بود اچ‌تی‌سی در نسخه پریمیوم پرچم‌دار امسال خود از صفحه نمایشی بزرگ‌تر نسبت به خود اچ‌تی‌سی ۱۰ استفاده می‌کرد. همچنین اچ‌تی‌سی از چیپ اسنپدراگون ۸۲۰ در این گوشی استفاده کرده است. بر اساس برخی از تصاویر فاش شده باید بگوییم که این گوشی با نوار طلایی دور دستگاه واقعا ظاهر زیبایی دارد، اما تنها ظاهر کافی نیست و اچ‌تی‌سی برای موفقیت در فروش باید قیمت مناسبی را برای دیزایر ۱۰ پرو در نظر بگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH