کاهش ۴۷ درصدی درآمد اچ‌تی‌سی در ۸ ماهه اول ۲۰۱۶

اچ‌تی‌سی امروز اعلام کرد که درآمد این شرکت در آگوست ۲۰۱۶ به ۲۰۶ میلیون دلار می‌رسد. این درآمد نسبت به جولای، افزایش ۴.۱۱ درصدی و نسبت به آگوست ۲۰۱۵، افزایش ۴.۵۱ درصدی را نشان می‌دهد. اما درآمد کلی اچ‌تی‌سی در هشت ماهه اول ۲۰۱۶ به ۱.۴۹ میلیارد دلار می‌رسد که نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته، کاهش ۴۷.۵۶ درصدی دارد.

گرچه اچ‌تی‌سی ۱۰ یکی از بهترین گوشی‌های این سازنده است، اما رقابت شدیدی با S7 و S7 Edge وجود دارد. با این حال اچ‌تی‌سی برای کسانی که قصد تعویض گلکسی نوت ۷ را دارند، گزینه‌ای ندارد.

اچ‌تی‌سی که سود چندانی در بخش موبایل خود نمی‌بیند، به حوزه‌های دیگر روی آورده است. این شرکت چندی پیش هدست واقعیت مجازی خود را عرضه کرد که با استفبال خوبی مواجه شد. حال بنظر می‌رسد که گجت‌های پوشیدنی مقصد بعدی این شرکت تایوانی باشد. در تایوان، اچ‌تی‌سی دستبندهای سلامتی UA Band را عرضه می‌کند و همچنین این کمپانی تا آخر ماه میلادی جاری، نوار هوشمند UA Heart Rate را عرضه می‌کند. می‌توان UA Heart Rate و UA Band را با یکدیگر هماهنگ کرد تا میزان تپش قلب، شدت ورزش و میزان کالری‌ مصرف شده را اندازه‌گیری کرد. Heart Rate با قیمت ۸۳ دلار عرضه می‌شود.

اواخر ماه جاری میلادی، اچ‌تی‌سی از دیزایر ۱۰ پرو و دیزایر ۱۰ لایف‌استایل پرده برداری می‌کند. در ۴ اکتبر نیز شاهد رونمایی از گوشی‌های Pixel و Pixel XL توسط گوگل خواهیم بود که این دو نیز ساخت اچ‌تی‌سی هستند. اولین گوشی نکسوس نیز ساخت اچ‌تی‌سی بود. پس بیراه نیست اگر گوگل برای ساخت رده جدید گوشی‌های خود باز هم از این شرکت تایوانی استفاده کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH