تبلت ۷ اینچی گوگل و هواوی احتمالا به اسنپدراگون ۸۲۰ و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود

دیروز خبری منتشر شد که نشان میداد گوگل با همکاری هواوی در حال توسعه یک تبلت ۷ اینچی است که احتمالا نسخه جدید تبلت نکسوس خواهد بود. بنظر می‌رسد پس از معرفی نکسوس ۶P، هر دو کمپانی تصمیم گرفته‌اند که به همکاری خود ادامه دهند.

از آنجایی که گوگل به احتمال زیاد برند نکسوس را بازنشسته کند، بعید بنظر می‌رسد که تبلت جدید با برند نکسوس عرضه شود. از جهت دیگر، هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت که تبلت ۷ اینچی جدید با نام Pixel عرضه می‌شود. حالا بگذارید فارغ از نام‌گذاری و برندینگ، سراغ مشخصات این تبلت برویم. این تبلت همانطور هم که قبلا اشاره شده، دارای نمایشگر ۷ اینچی است که کیفیت AMOLED Quad HD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ دارد.

گرچه این تبلت کوچک بوده، اما با استانداردهای امروزی تبلتی قدرتمند خواهد بود. بر اساس گزارش‌های جدید، این تبلت از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰، گرافیک Adreno 530 یا بالاتر و ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی شما را در نگهداری اطلاعات یاری می‌کند، اما هنوز مشخص نیست که آیا این تبلت از کارت‌های میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کند یا خیر. در آخر اینکه، تبلت ۷ اینچی گوگل از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی با امکانات پیشرفته پشتیبانی می‌کند، پس نباید در عکاسی هم مشکلی داشته باشید.

گزارش منتشر شده عنوان کرده که این امکانات از اطلاعات قبل از تولید استخراج شده، پس ممکن است که باز هم تغییر کنند. هنوز قیمت این تبلت مشخص نیست، اما با این امکانات، نباید انتظار یک تبلت ارزان‌قیمت را داشته باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH