ایسوس در به تمسخر گرفتن آیفون ۷ پیشگام شد!

چندی پیش اپل در مراسمی از تعدادی از محصولات جدیدش رونمایی کرد که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس و اپل واچ ۲ دانست. گرچه نسل جدید آیفون تغییرات ظاهری چندانی نداشته، اما از سخت افزاری قدرتمندتر بهره گرفته که به گفته اپل تا ۴۰ درصد بهتر از آیفون ۶s عمل می‌کند.

آیفون نسبت به نسل قبل تغییراتی را به خود دید اما ظاهرا دیگر نباید انتظار نوآوری‌های دوران استیو جابز را از اپل داشت، کلید هوم به کنار بدنه منتقل شده و عملکردهای مختلفی را شامل می‌شود، ظرفیت ۱۶ گیگابایتی دیگر تولید نخواهد شد و این گوشی با حافظه‌های ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود، درگاه هدفون حذف شده و بالاخره پس از چند سال از تولید گوشی‌های ضدآب در دنیای اندروید، آیفون‌ نیز دارای استاندارد IP67 شده که به معنی مقاومت ۳۰ دقیقه‌ای در برابر آب تا عمق یک متر و مقاومت در برابر گرد و غبار است.

 design_hero_large

اپل در خانواده آیفون ۷ از چیپ چهار هسته‌ای A10 استفاده کرده که در آیفون ۷ با ۲ گیگابایت رم و در آیفون ۷ پلاس با رم ۳ گیگابایتی همراه است. نسخه بزرگ‌تر هم دارای یک دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی است که به ۴ فلاش LED مجهز است.

اما این‌ها نسبت به نسل‌های قبلی آیفون تحول محسوب می‌شوند و بسیاری از این قابلیت‌ها را قبلا در سایر گوشی‌ها دیده بودیم: مانند وجود حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، اسپیکرهای استریو، حذف درگاه هدفون که پیش از این شرکت اوپو در سال ۲۰۱۴ و موتورولا در سال جاری انجام داده‌اند و قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار که چند سالی است در گوشی‌های سونی و سامسونگ شاهدشان هستیم. از طرفی با وجود تغییر در ظاهر باز هم خطوط آنتن به چشم می‌خورند.

تمام این‌ها باعث شده تا اپل و محصول جدیدش مورد انتقاد قرار گیرند و ایسوس را شاید بتوان اولین شرکتی نامید که با طعنه و کنایه آیفون ۷ را مورد تمسخر قرار داد:

crxclypumaarxyj

در ساعت ۲۳:۲۵ همان شب شرکت ایسوس در حساب رسمی خود در توییتر با انتشار عکس بالا با تمسخر دیده شدن خطوط آنتن و افتخار به غیر قابل رویت بودن این خطوط در ذن‌فون ۳ دیلاکس و خواندن آیفون با نام iTenna نوشت:

دیگران مرز تعیین می‌کنند، ما آن را از بین می‌بریم تا فراتر برویم!

اندکی پس از این توییت، در پیام پست دیگری تایوانی‌ها حذف درگاه هدفون را هدف گرفتند و نوشتند:

شاید این فقط (تغییری) محسوس باشد، اما این یک صدا نیست!

crxgjonvmaa2k3a

و سپس به صدای با کیفیت HighResAudio در ذن‌فون ۳ اشاره کرد و با عنوان‌های iCan برای پشتیبانی گوشی خود از درگاه ۳.۵ میلی‌متری هدفون و iCan’t برای عدم پشتیبانی آیفون از این درگاه را به رخ کشید.

9 در مورد “ایسوس در به تمسخر گرفتن آیفون ۷ پیشگام شد!”

  1. ایسوس فوق العاده است
    من بیش از ۱۰ ساله که از محصولات ایسوس استفاده میکنم
    کیفیت ساخت، طراحی و قیمت در محصولات ایسوس حرف اول رو میزنه .
    دوستانی که اطلاعات کافی ندارند میتونن سری جدید گوشی زنفون ۳ ایسوس رو بررسی و مقایسه کنند .
    در زمینه اولترا بوک هم میشه به سری زنبوک ۳ و در زمینه تبلت به transformer3 اشاره کرد که نسبت به محصولات اپل به مراتب سبک تر و از نظر کارایی قدرتمندتر هستند .
    دیگه وقتشه که شرکتهایی چون ایسوس اپل رو وادار کنند قیمتهای نجومی و کاذب محصولاتش رو بیاره پایین.

  2. وقتی که خود نمایندگی ایسوس میگه ایسوس نخرید چون خرابی زیادی داره و پشتیبانی نمیشه دیگه چه انتظاری میشه ازش داشت.
    یعنی واقعا فکر میکنن با این کار طرفداران آیفون رو به سمت خودشون جذب میکنن؟
    یعنی پت و مت هم میزاشتن رئیس این شرکت وضعش بهتر بود.

  3. واقعا اگه یه شرکت عرضه داشته باشه نباید بخاد با به تمسخر گرفتن بقیه شرکتا خودشا بالا ببره اونم با مسخره کردن چیزای بیخود

  4. سلام خسته نباشید مهدی جان لطفا قبل از توهین برو ببین شرکت ایسوس چند درصد بازار گوشی و لپ تاپ و تبلت رو در اختیار داره بعد بگو میبینی که محصولات اپل از لحاظ سخت افزار خیلی خیلی از رقبا عقب تره و اصلا محصولات اپل ارزش خرید رو ندارن.

    1. کجای کاری تازه این اول راهه در اینده با پیشرفت وایفای وشارژ بیسیم پورت لایتینگ را هم حذف میکنه و حتی به جای سیم کارت از تراشه داخلی قراره استفاده بشه و درگاه سیم کارت هم حذف خواهد شد

  5. آخه بد بخت.گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده.آخه بگو تو که یه درصد از سهم بازار را هم در دست ندارى چى بلغور میکنى.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH