به دارندگان گلکسی نوت ۷ در هواپیماها هشدار داده شد!

سازمان هواپیمایی آمریکا به مسافران هواپیماها اخطار داد که از گلکسی نوت ۷ در هواپیما استفاده نکرده و از شارژ آن نیز خودداری کنند. سامسونگ گلکسی نوت ۷ را به دلیل آتش گرفتن باتری از سراسر دنیا فراخوانی کرده است.

سازمان هواپیمایی آمریکا می‌گوید: «با توجه به اتفاقات و نگرانی‌هایی که در مورد گلکسی نوت ۷ وجود دارد، سازمان هواپیمایی فدرال به مسافران توصیه می‌کند که این محصول را در هواپیما روشن نکرده و آن را شارژ نکنند. همچنین از جا دادن آن در ساک‌های پر خودداری کنند.»

این اخطار دردسرهای سامسونگ را بیشتر می‌کند. سامسونگ در تلاش است تا میلیون‌ها گلکسی نوت ۷ را فراخوانی و تعویض کند. برخی از شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی مانند Qantas و Singapore Airlines نیز به مسافران توصیه می‌کنند که نوت ۷ را روشن نکرده و آن را شارژ نکنند. Korean Air هواپیمایی اول کره جنوبی در مورد استفاده از گلکسی نوت ۷ به مسافران هشداری نداده است. وزارت حمل و نقل کره جنوبی گفته که مسافران را از بردن گلکسی نوت ۷ به هواپیماها منع نمی‌کند.

سامسونگ در جواب به این اعلامیه، پاسخی نداده است. سهام سامسونگ روز جمعه، ۳.۹ درصد کاهش داشت. بر اساس قوانین سازمان حمل و نقل آمریکا، بردن باتری‌های لیتیومی به هواپیماها مجاز است، اما بردن باتری‌های آسیب‌دیده و یا فراخوانی‌شده ممنوع است.

1 در مورد “به دارندگان گلکسی نوت ۷ در هواپیماها هشدار داده شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH