چه کشوری بیشترین استفاده از اموجی را دارد!؟

اموجی‌ها به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند. میزان استفاده از اموجی‌ها هر روز بالاتر می‌رود. همان‌طور که میزان علاقه به تکنولوژی‌های مختلف در هر کشورها متفاوت است، پس بعید نیست اگر اموجی نیز چنین باشد. سوالی که مطرح می‌شود این است که چه کشوری بالاترین استفاده از اموجی را دارد؟

پس بگذارید از کشوری که کمترین استفاده از اموجی را دارد شروع کنیم. کشور هند کمترین استفاده از اموجی را دارد. هند با ۲۲ زبان رسمی، ۱۵۰ زبان غیر رسمی با جمعیت میلیاردی و ۱۶۰۰ گویش متفاوت، کمترین استفاده از اموجی را دارد. تنها ۲۹ درصد کاربران هندی هر روز از اموجی استفاده می‌کنند.

در ایالات متحده، ۴۸ درصد کاربران هر روز از اموجی استفاده می‌کنند. معلوم نیست در آمریکا که ضریب نفوذ اسمارت‌فون بالاست،‌ چرا کمتر از نیمی از کاربران از اموجی استفاده می‌کنند.

اما فرانسه برنده نهایی جام اموجی است. ۷۱ درصد کاربران فرانسوی هر روز از اموجی استفاده می‌کنند. مکزیک، فیلیپین و برزیل با ۵۵، ۵۲ و ۵۱ درصد استفاده از اموجی رتبه‌های ۲ تا ۴ را به خود اختصاص می‌دهند. آمریکا رتبه پنجم، انگلیس با ۴۷ درصد، رتبه ششم و اسپانیا با ۴۶ درصد در رتبه هفتم قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH