سامسونگ غیرفعال شدن گوشی‌های گلکسی نوت ۷ را بعد از ۹ مهر تکذیب کرد

اگر اخبار مرتبط با گلکسی نوت ۷ را دنبال کرده باشید، باید بدانید که امروز خبری مبنی بر غیرفعال شدن این دستگاه بعد از تاریخ ۹ مهر در سایت منتشر کردیم. قرار بود غیرفعال کردن گلکسی نوت ۷ یکی از اقدامات احتیاطی سامسونگ برای از بین بردن هرگونه حادثه ناشی از باتری آن باشد. بااین‌حال سامسونگ گزارشات منتشر شده از طریق منابع مختلف را نادرست دانست، همچنین این شرکت کره‌ای به سایت AndroidCentral اعلام کرده که هیچ نقشه‌ای برای غیرفعال کردن دستگاه‌های گلکسی نوت ۷ در قبل یا بعد از تاریخ ۹ مهر ندارد.

این تولیدکننده گوشی‌ها گفته که تمامی اخبار و مراحل مربوط به فراخوانی دستگاه‌های گلکسی نوت ۷ در سایت این شرکت اعلام خواهد شد و تصمیم‌گیری در رابطه با غیرفعال کردن آن‌ها در آینده انجام می‌شود. احتمالا سامسونگ می‌ترسد که نتواند تا ۹ مهر همه گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت ۷ را جایگزین کند، بنابراین غیرفعال کردن این دستگاه بعد از تاریخ موردنظر مشکلات بیشتری را برای افرادی که هنوز مدل جایگزین خود را دریافت نکرده‌اند، ایجاد می‌کند. توجه داشته باشید که چنین تصمیماتی، قطعا باعث ترغیب دارندگان نمونه‌های فراخوان شده گلکسی نوت ۷ به استفاده از این برنامه تعویضی می‌کند که سامسونگ قصد دارد تا آن را هرچه زودتر به کشورهای دیگر گسترش دهد.

غیرفعال کردن دستگاه‌های گلکسی نوت ۷ احتمالا خطر انفجار آن و آسیب رسیدن به افراد را کاملا از بین خواهد برد. به‌هر حال امیدواریم که سامسونگ با مدیریت مناسب، هرچه زودتر دستگاه‌های فراخوان شده را تعویض کند چراکه با طولانی شدن این فرآیند، ارزش این شرکت کاهش بیشتری خواهد یافت.

Samsung-Galaxy-Note-7-Burned

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH