ظرفیت باتری آی‌فون ۷ و آی‌فون ۷ پلاس مشخص شد

با گذشت نزدیک به یک هفته از معرفی آی‌فون‌های جدید اپل، هنوز اطلاع کاملی از مشخصات فنی آن‌ها در دسترس نیست و این شرکت در کنفرانس خود بیشتر به معرفی ویژگی‌ها پرداخت. اگرچه پردازنده جدید A10 Fusion در این دستگاه‌ها مورد استفاده قرار گرفته ولی سخنی از میزان رم آن‌ها در این کنفرانس نشد. ما اکنون می‌دانیم که اپل این دستگاه‌ها را به چه میزان رم مجهز کرده ولی هنوز برخی از مشخصات فنی آن‌ها نامشخص است که برای مثال می‌توان به ظرفیت باتری این مدل‌ها اشاره کرد.

در مراسم هفته پیش معلوم شد که عمر باتری آی‌فون‌های جدید نسبت به مدل‌های قبلی با پیشرفت همراه بوده که اپل آن را ناشی از کارآمدتر شدن پردازنده جدید و بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری می‌داند. امروز مشخص شده که اپل ظرفیت باتری آی‌فون ۷ را از ۱۷۵۰ میلی‌آمپر در آی‌فون ۶S به ۱۹۶۰ میلی‌آمپر افزایش داده و همچنین باتری آی‌فون ۷ پلاس نیز با افزایش ۱۵۰ میلی‌آمپری به ۲۹۰۰ میلی‌آمپر افزایش یافته است.

درحالی‌که باتری زیر ۲۰۰۰ میلی‌آمپری برای دستگاه‌های پرچمدار مرسوم نیست ولی استفاده از قطعات ساخته شده توسط خود اپل در محصولاتش یک امتیاز برای آن محسوب می‌شود. استفاده از نرم‌افزار مخصوص و بهینه شده با سخت‌افزار مربوطه باعث افزایش شارژدهی آی‌فون و رقابت آن با رقیبان خود شده است. جالب است که بدانید سال گذشته آی‌فون ۶S و ۶S پلاس با باتری کوچکتری نسبت به آی‌فون ۶ و ۶ پلاس معرفی و عرضه شدند. علاوه بر این، درحالی‌که این آی‌فون‌های جدید به بزرگترین باتری نسبت به سایز خود در کل تاریخ معرفی آی‌فون‌ها مجهز هستند ولی آی‌فون ۷ پلاس به باتری کوچک‌تری نسبت به آی‌فون ۶ پلاس (۲۹۱۰ میلی‌آمپر) تجهیز شده است.

ما باید صبر کنیم تا در بررسی خود از این دستگاه‌ها، ادعای اپل در رابطه با شارژدهی باتری را آزمایش کنیم.

iphone7lineup

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH