آپدیت جدید سامسونگ برای نوت ۷ به منظور جلوگیری از انفجار

همان طور که می‌دانید مشکلاتی که این چند وقت اخیر برای گلکسی نوت ۷ پیش آمده است، مربوط به باتری این گوشی بوده که افزایش دمای بیش از حد آن باعث آتش‌سوزی و در نهایت انفجار شده است. این مشکل از طرف سخت‌افزار دستگاه بوده و نباید انتظار داشت یک آپدیت نرم‌افزاری بتواند آن را برطرف کند.

اما موضوع تقریبا متفاوت است. در کره جنوبی سامسونگ آپدیتی را برای نوت ۷ عرضه خواهد کرد که توسط این آپدیت نرم‌افزاری، شارژ باتری گوشی از ۶۰ درصد بالاتر نمی‌رود. با این روش می‌توان از گرم شدن بیش از حد باتری نوت جلوگیری کرد و تا زمانی که می‌خواهید گوشی را برای تعویض تحویل دهید، با مشکل جدی مواجه نمی‌شوید. مطمعنا خطراتی که این گوشی یک کابر را تهدید می‌کند، به حدی بوده که نتوان با یک آپدیت ساده به آن اعتماد کرد اما اگر به دنبال راه‌ حل‌هایی مانند تعویض و یا بازگردانی موبایل نیستید، می‌توانید از این آپدیت استفاده کنید.

galaxy-note-7-14

هنوز اطلاعات دقیقی از منطقه‌هایی که این آپدیت را دریافت می‌کنند در دسترس نیست، اما ۲۰ سپتامبر این آپدیت در کره جنوبی عرضه خواهد شد. همچنین نوت‌های جدید و امن هم در تاریخ ۱۹ سپتامبر به بازار عرضه می‌گردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH