سامسونگ تلویزیون‌های کوانتوم دات خود را مادام‌العمر در برابر سوختگی نمایشگر گارانتی می‌کند!

سوختگی برخی از قسمت‌های نمایشگر تلویزیون یکی از مشکلاتی است که گاها برای کاربران ایجاد می‌شود و راه‌حلی ندارد، مگر اینکه تلویزیون خود را تعویض یا تعمیر کنید. ولی ظاهرا سامسونگ این مشکل را برای تلویزیون‌های SUHD Quantum Dot خود حل کرده است.

سامسونگ برای تلویزیون‌های کوانتوم دات خود گارانتی مادام‌العمر برای سوختن برخی از قسمت‌های نمایشگر دارد. دلیل ارایه این گارانتی، اطمینان بالای سامسونگ از عدم اتفاق این مشکل در تلویزیون‌هایش است. دیو داس،‌ معاون مدیر سامسونگ آمریکا می‌گوید: «ما در حال تلاش هستیم که بهترین تکنولوژی و بهترین تصویر را با تلویزیون‌هایمان عرضه کنیم. این گارانتی اعتماد ما به تکنولوژی و تعهدمان به مشتریان را نشان می‌دهد. مشتریان با خیال راحت می توانند تا سالیان سال از تلویزیون‌های SUHD Quantum Dot لذت ببرند.»

سامسونگ تلویزیون‌های کوانتوم داتی را که سوختگی نمایشگر داشته باشند، تعمیر یا تعویض می‌کند. البته به خاطر داشته باشید که این گارانتی برای مدل‌های سری ۸ و ۹ سال ۲۰۱۶ تلویزیون‌های SUHD Quantum Dot و مشتریانی که در ایالات متحده خریداری می‌کنند، برقرار است. هنوز معلوم نیست که آیا دیگر نقاط دنیا نیز از این گارانتی بهره‌مند خواهند شد یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH