آی‌فون ۷ و ۷ پلاس نمره تعمیر‌پذیری ۷ از ۱۰ را دریافت کرد

اگر هنوز گارانتی آی‌فون شما تمام نشده، تعمیر آن سر راست و بدون هیچ گونه زحمتی انجام می‌شود. اما اگر گارانتی نداشته باشید، بهای گزافی برای تعمیر خواهید پرداخت. اما حداقل تعمیر آی‌فون ۷ و ۷ پلاس تقریبا آسان خواهد بود، چون iFixit به این دو پرچم‌دار، نمره ۷ از ۱۰ برای تعمیرپذیری داده است (نمره بیشتر به معنای تعمیر‌پذیری آسانتر است).

نمره تعمیرپذیری ۷ از ۱۰ به این معناست که تعمیر آی‌فون ۷ و ۷ پلاس همانند تعمیر آی‌فون ۶s، آی‌فون ۶ و آی‌فون ۶ پلاس خواهد بود. بر اساس نظر iFixit، یک مزیت مهم این است که باتری را به راحتی می‌توانید جدا کنید و دکمه هوم جدید به این معناست که شما یک قطعه کمتر برای خراب‌شدن دارید.

یک عیب مهمی که آی‌فون ۷ دارد این است که به دلیل نوع تکنولوژی ضد آبی که دارد،‌ برخی از قطعات آن سخت‌تر تعمیر می‌شوند. iFixit همچنین عنوان می‌کند که اپل در آی‌فون جدید از پیچ‌های سه گوش استفاده کرده، در نتیجه برای تعمیر تا ۴ پیچ‌گوشتی مورد نیاز بوده که این فرآیند تعمیر را کند می‌کند.

در کل می‌توان گفت که اگر گارانتی دارید، نگران تعمیر نباشید. اگر گارانتی ندارید، تعمیر آی‌فون ۷ و ۷ پلاس چندان سخت نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH