سامسونگ و عرضه دو گوشی هوشمند جدید در کشور هند

شرکت کره‌ای سامسونگ دو دستگاه میان‌رده جدید با بدنه فلزی یکپارچه و سنسور اثر انگشت را در کشور هند عرضه کرد. گلکسی J7 پرایم قیمتی برابر با ۲۸۰ دلار داشته و از مشخصات فنی بالاتری نسبت به گلکسی J5 پرایم برخوردار است، البته در اوایل این ماه گلکسی J7 پرایم در کشور ویتنام عرضه شده بود. دستگاه دوم گلکسی J5 پرایم نام دارد که با قیمت ۲۲۰ دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. دو سیم‌کارت با پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۴G و سنسور اثر انگشت تعبیه شده در دکمه هوم، ویژگی مشترک آن‌ها محسوب می‌شوند.

اندروید ۶ به‌عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض با ویژگی‌های جدیدی در زمینه باتری و ایمنی که در کشور هند توسعه یافته‌اند، در این دو دستگاه استفاده شده است. قابلیت ایمنی جدید، به کاربران در حفظ برنامه‌ها و فایل‌های رسانه‌ای از طریق سنسور اثرانگشت کمک می‌کند و ویژگی باتری با استفاده از راه‌های نوآورانه باعث افزایش شارژدهی باتری می‌شود. رنگ‌های مشکی و طلایی این دو دستگاه از طریق فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی قابل خریداری هستند، البته در حال حاضر گلکسی J7 پرایم در سایت هندی سامسونگ قرار دارد، درحالی‌که گلکسی J5 پرایم در اواخر این ماه عرضه خواهد شد.

نگاهی به مشخصات سخت‌افزاری این دو گوشی هوشمند می‌اندازیم، گلگسی J7 پرایم به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی از نوع TFT و پوشش محافظ ۲.۵D گوریلا گلس ۳، پردازنده هشت‌ هسته‌ای اگزینوس ۷۸۷۰، ۳ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با امکان افزودن حافظه، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری و دوربین‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f1.9 مجهز است. صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، پردازنده ۴ هسته‌ای، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپری غیر قابل تعویض و دوربین‌های ۸ و ۵ مگاپیکسلی مشخصات فنی گلکسی J5 پرایم را تشکیل می‌دهند.

3 در مورد “سامسونگ و عرضه دو گوشی هوشمند جدید در کشور هند”

  1. ترکیدن گوشی نوت ۷ دلیل نمیشه که سامسونگ ببنده بره
    سامسونگ داشت از اپل پیشی میگرفت بعضی آدم ها داشتن میترکیدن اونقدر گفتن که یک مشکل پیش اومد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH