احتمال مجهز بودن هواوی میت ۹ به اسکنر عنبیه چشم

براساس شایعات اخیر، مشخصات فنی کامل هواوی میت ۹ در حال فاش شدن است. حداکثر ۶ گیگابایت رم، دوربین دوگانه اصلی با همکاری شرکت لایکا، ۹ رنگ قابل سفارش و اسکنر عنبیه چشم مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند، البته هنوز استفاده از اسکنر عنبیه چشم در این فبلت پرچمدار تایید نشده است. سامسونگ از این ویژگی در تبلیغات گلکسی نوت ۷، دستگاهی که فروش آن مشکلات فراوانی را برای تولیدکننده خود در پی دارد، بهره زیادی برده بود.

اسکنر عنبیه چشم همانند سنسور اثر انگشت برای احراز هویت کاربر و بازگشایی تلفن همراه او کاربرد دارد. مجهز بودن هواوی میت ۹ به این ویژگی می‌تواند بر جذابیت آن بیافزاید، البته این تکنولوژی برای استفاده روزانه مناسب نیست.

هواوی میت ۹ یک فبلت پرچمدار است که از ۶ گیگابایت رم، پردازنده Hisilicon Kirin 960 و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد و شاید با نسل دوم ساعت هوشمند هواوی با قیمت ۱۱۰۷ دلار برای بازار چین ارایه شود، این قیمت از مبلغ ۷۰۵ دلاری که قبلا پیش‌بینی شده بود بالاتر است. از آنجایی‌که نسل اول این ساعت هوشمند از طراحی بسیار مناسب برخوردار بود، انتظار داریم که نمونه جدید نیز یک طراحی عالی داشته باشد. نظر شما در رابطه با این مدل چیست؟ آیا برای خرید آن‌ها منتظر خواهید ماند؟!

Huawei-Mate-9-leak-based-renders-5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH