فاش شدن تصاویر واقعی از گوگل پیکسل و پیکسل XL

تنها چند روز تا معرفی رسمی گوشی‌های هوشمند پیکسل و پیکسل XL توسط گوگل باقی مانده است. این دستگاه‌ها به‌صورت رسمی در تاریخ ۱۳ مهر رونمایی خواهند شد. تا امروز اطلاعات زیادی از آن‌ها منتشر شده که می‌توان به تغییر برند از نکسوس به پیکسل، ایجاد تغییراتی در اندروید خالص نصب شده بر روی آن‌ها و طراحی کلی اشاره کرد. برای اولین‌بار تصاویر واقعی از این دو دستگاه در اینترنت منتشر شده که ما آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

در دو ماه گذشته به‌طور تقریبا منظم، اطلاعاتی از پیکسل و پیکسل XL در اینترنت منتشر شده است، برای شروع به سراغ پردازنده استفاده شده در آن‌ها می‌رویم. براساس شایعات پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۱ به‌جای اسنپدراگون ۸۲۰ مغز متفرکز این دو دستگاه خواهد بود، همچنین به ۴ گیگابایت رم و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز هستند.

همراه با فاش شدن مشخصات، رندرهایی نیز از پیکسل و پیکسل XL منتشر شده بودند. حال با لو رفتن تصاویر واقعی از دستگاه‌های یاد شده به شباهت آن‌ها با رندرهای قبلی پی می‌بریم. بدنه گوشی‌های جدید گوگل از آلومینیوم ساخته شده و تقریبا از طراحی یکسانی بهره می‌برند، حتی محل قرارگیری سنسورهای جلوی دستگاه‌ها نیز کاملا شبیه هم هستند. پیکسل XL به نمایشگر ۵.۵ اینچی و پیکسل به صفحه نمایش ۵ اینچی مجهز است، گفته می‌شود که نمونه ۵ اینچی با حافظه داخلی پایه ۳۲ گیگابایت و قیمت ۶۴۹ دلار فروخته خواهد شد. شایعه شده گوگل شرایط مالی ویژه‌ای را برای کاربران در نظر خواهد گرفت تا با اطمینان بیشتری این دستگاه‌ها را خریداری کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH