تبلت جدید نکسوس ساخت هواوی با سیستم عامل اندرومدا عرضه می‌شود

پیشتر خبری منتشر شده بود که نشان میداد گوگل در حال کار بر روی لپ‌تاپی است که با سیستم عامل Andromeda کار می‌کند. این لپ‌تاپ، پیکسل ۳ نامیده می‌شود و نسخه جدیدتر کروم‌بوک پیسکل است. این لپ‌تاپ تا سال آینده رونمایی نمی‌شود. حال نیز اخباری متشر شده که نشان می‌دهد دومین محصولی که به Andromeda مجهز خواهد بود، تبلت جدید نکسوس بوده که توسط هواوی ساخته می‌شود. البته احتمالا این تبلت نیز با برند پیکسل عرضه می‌شود.

اطلاعات زیادی از تبلت جدید نکسوس در دسترس نیست. هواوی اوایل امسال نام تجاری هواوی ۷P را به ثبت رساند. این هواوی ۷P به رم ۴ گیگابایتی و نمایشگر ۷ اینچی مجهز خواهد بود. برخی منابع معتقدند که این تبلت همان تبلت جدید نکسوس است.

جمع‌بندی اخباری که تاکنون منتشر شده، نشان می‌دهد که Andromeda که تجمیع کروم و اندروید محسوب می‌شود، ۱۳ مهر رونمایی نمی‌شود و گوگل تنها پیش‌نمایشی از آن را نشان می‌دهد. با این تفاسیر، احتمالا معرفی نکسوس ساخت هواوی بخشی از برنامه گوگل در کنفرانس ۱۳ مهر نخواهد بود. اما می‌تواند برای معرفی Andromeda استفاده شود. از طرف دیگر، چون لپ‌تاپ پیکسل ۳ تا سه ماهه سوم ۲۰۱۷ رونمایی نمی‌شود، پس می‌توان نتیجه گرفت که احتمالا تبلت نکسوس جدید، اولین محصولی خواهد بود که با سیستم عامل جدید گوگل عرضه می‌شود.

گوگل همین حالا هم برنامه شلوغی برای کنفرانس خود دارد و احتمال نمایش Andromeda بر شلوغی برنامه گوگل می‌افزاید. شاید بتوان گفت که این کنفرانس می‌تواند یکی از مهمترین کنفرانس‌هایی باشد که گوگل در سال‌های اخیر داشته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH