فروش اسپیکرهای وایرلس Sonos در فروشگاه‌های اپل

اپل از دیروز فروش دو مدل از اسپیکرهای وایرلس Sonos را در فروشگاه‌های خود آغاز کرده است. Play:1 و Play:5 دو مدل از محبوب‌ترین اسپیکرهای Sonos هستند. در حالیکه اپل در حال حاضر اسپیکرهای وایرلس لاجیتک، B&O و Beats را در فروشگاه‌های خود عرضه می‌کند، اسپیکرهای Sonos اولین اسپیکرهای چند اتاقه هستند که غول کوپرتینو به فروش می‌رساند. فروش این دو اسپیکر از دیروز در فروشگاه‌های فیزیکی اپل در آمریکا آغاز شده و ۱۴ مهر در فروشگاه‌های فیزیکی اپل در سراسر دنیا عرضه می‌شوند. فروش آنلاین تا چند هفته دیگر مهیا می‌شود.

همچنین، اپل و Sonos دموهایی را در ۱۴۰ فروشگاه اپل برای کاربران ساماندهی می‌کنند. این دمو با استفاده از اپلیکیشن Sonos و بر روی آیپد پرو انجام می‌شود. کسانیکه یکی از این دو اسپیکر را خریداری کنند، سه ماه عضویت رایگان در سرویس موسیقی اپل نیز دریافت می‌کنند. این تخفیف تا ۳۱ دسامبر ادامه می‌یابد.

Play:1 و Play:5 به ترتیب با قیمت‌های ۱۹۹ دلار و ۴۹۹ دلار عرضه می‌شوند. این کار اپل در ادامه تلاش‌های این کمپانی برای گسترش ارتباطات وایرلس است. اپل در حال حاضر ایرپادهای وایرلس را به فروش می‌رساند، اما اسپیکر وایرلس ندارد. با عرضه این اسپیکرها، اپل می‌خواهد مزیت گوش دادن به موسیقی بدون سیم را به کاربران نشان دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH