انتشار رندرهایی جدید از گوگل پیکسل و پیکسل XL

تاکنون شایعات زیادی پیرامون محصولات جدید گوگل با نام پیکسل و پیکسل XL، به گوش رسیده است. آخرین محصولات این غول جستجوی اینترنتی در سه‌شنبه این هفته معرفی خواهند شد. به‌نظر می‌رسد که باتوجه به حجم بالای شایعات منتشر شده، با تمامی مشخصات فنی و ظاهری این دو دستگاه آشنا باشیم و حال این شایعات در رندرهای جدیدی به نمایش درآمده‌اند، البته گوگل هیچ‌یک از این شایعات را تایید و یا رد نکرده است. رندرهای جدید منتشر شده در اینترنت بهترین تصویر از این دو مدل را در اختیار ما قرار می‌دهند، علاوه بر کیفیت بالا و نگاه واقع‌بینانه به دستگاه‌های موردنظر، نکته جالب توجه وجود ۴ رنگ مختلف در این عکس‌هاست.

در این رندرها تمامی زوایا پیکسل و پیکسل XL نمایش داده شده‌اند که توسط آن‌ها می‌توان به بدنه فلزی و پنل پشتی با قسمت شیشه‌ای این دو دستگاه پی برد، البته در اوایل این ماه رندرهایی با این سبک منتشر شده بودند. رنگ‌های درنظر گرفته برای آن‌ها شامل مشکی گرافیتی، طلایی، سفید و نقره‌ای هستند. درحال‌حاضر نمی‌توان از رنگ‌های ارایه شده برای پیکسل و پیکسل XL مطمئن بود و فرد با این تفکر رندها را خلق کرده که ارایه آن‌ها با رنگ دستگاه‌های معرفی شده در سال گذشته، ایده خوبی خواهد بود.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که دوربین‌ در این رندرها در جهت اشتباهی قرار گرفته‌اند، البته براساس تصاویر منتشر شده در قبل می‌توان به این موضوع پی برد. با‌این‌حال چون با رندر مواجه هستیم احتمال قرارگیری دوربین در جهت اشتباه به‌علت شکل بهتر کلی طرح، وجود دارد. با وجود این واقعیت، باید اذعان کرد که این رندرها بسیار باکیفیت هستند و دید خوبی را در اختیار ما قرار می‌دهند. زمان زیادی تا سه‌شنبه باقی نمانده و باید منتظر باشیم تا ببینیم که گوگل چه ویژگی‌هایی در محصولات جدید خود قرار داده است.

1 در مورد “انتشار رندرهایی جدید از گوگل پیکسل و پیکسل XL”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH