گوشی هوشمند جدید هواوی با نمایشگر ۶ اینچی برای AT&T عرضه خواهد شد

احتمالا فاصله زیادی تا معرفی هواوی میت ۹ نداریم، البته هواوی تنها قصد معرفی این دستگاه را نداشته و به‌دنبال توسعه مدل‌های دیگری نیز هست. به‌تازگی مشخصات یک دستگاه اندرویدی تولیدی این شرکت چینی منتشر شده که باید منتظر عرضه آن برای بازار آمریکا تا اواخر سال میلادی باشیم. این گوشی هوشمند در FCC مشاهده شده که با باند مخابراتی LTE 30 شرکت مخابراتی AT&T سازگار است، به‌نظر می‌رسد هواوی H1611 بخشی از برنامه GoPhone این شرکت مخابراتی باشد، البته هنوز هیچ‌کدام از اطلاعات مورد تایید قرار نگرفته است.

هواوی H1611 چند ماه پیش در بنچمارک GFXBench ظاهر شده بود، درنتیجه با مشاهده مشخصات فنی آن می‌دانیم که با یک دستگاه میان‌رده روبرو هستیم. نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ناامیدکننده اچ‌دی، پردازنده ۸ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۶۱۵ با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن حافظه خارجی، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید مارشملو ۶.۰.۱ مشخصات اصلی این دستگاه را تشکیل می‌دهند.

از میزان ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی تنها ۹ گیگابایت به‌صورت آزاد در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت و مابقی توسط سیستم‌عامل و برنامه‌های اضافه هواوی و AT&T مورد استفاده قرار می‌گیرد. در پشت این گوشی هوشمند با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلاش LED و امکان فیلم‌برداری با رزولوشن فول‌اچ‌دی مواجه می‌شویم و برای ثبت تصاویر سلفی خود نیز باید به دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی بسنده کرد. البته هنوز معلوم نیست که AT&T این دستگاه را به سری GoPhone خود اضافه می‌کند یا خیر؟!

huawei

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH