آیفون ۷ در تست باتری از رقبای اندرویدی جا ماند

اگر یک مورد شکایت باشد که میان تمامی کاربران آیفون رایج باشد، می‌توان این موضوع را به باتری این محصولات مرتبط دانست. با این حال که اپل ارتباط بسیار زیادی میان بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار خود برقرار می‌کند، اما تنها کاری که در راستای کاهش میزان مصرف باتری می‌تواند اعمال کند، بهینه کردن سیستم عامل و نرم‌افزارهاست. اما موضوع افزایش سایز و حجم باتری مسئله‌ای کاملا متفاوت است که ظاهرا مسئولان اپل تا به حال نخواسته‌اند که روی این موضوع فکر کنند!

متأسفانه اصرار بسیار زیاد تولید کنندگان بر کاهش ضخامت تلفن‌های هوشمند، باعث شده تا طراحان اپل هم فکر خود را در این زمینه مشغول کرده و تصمیمی در مورد بیشتر کردن حجم و ظرفیت باتری آیفون‌ها نگیرند. بر اساس تحقیقاتی که به عنوان تست باتری توسط یک موسسه انگلیسی با نام Which صورت گرفته است، آیفون ۷ حتی نتوانسته تا نزدیکی رقبای اندرویدی خود که در سال ۲۰۱۶ تولید شده‌اند نیز بیاید که این موضوع می‌تواند برای اپل گران تمام شود!

iphone-battery-test

در این تحقیق، آیفون ۷ توانست تنها ۷۱۲ دقیقه تحت مکالمه در حالت ۳G و ۶۱۵ دقیقه در وبگردی در حالت ۳G دوام بیاورد. اچ‌تی‌سی ۱۰ با رقم زدن زمان ۱۸۵۹ دقیقه‌ای در حالت مکالمه با ۳G و ۷۹۰ دقیقه در هنگام وبگردی با ۳G، توانست در این رقابت جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد. مقام دوم این رقابت در قسمت مکالمه در حالت ۳G به جی۵ ال‌جی با ۱۵۷۹ دقیقه رسید. اما این تلفن هوشمند در قسمت وبگردی در حالت ۳G با ۶۴۰ دقیقه، نتوانست جایگاه دوم خود را نگه دارد و به مقام سومی اکتفا کرد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، تفاوت میان آیفون با پرچمداران اندرویدی در زمینه مکالمه تحت شبکه ۳G بسیار بالا و فاحش است. پس اگر به دنبال خرید آیفون ۷ هستید، باید به فکر مشکلات باتری آن نیز باشید. ناگفته نماند که خبری هم از شارژ سریع برای باتری آیفون ۷ نیست!

1 در مورد “آیفون ۷ در تست باتری از رقبای اندرویدی جا ماند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH