گلکسی S7 با اندروید نوقا در GFXBench رویت شد

پاییز معمولا زمان دریافت به‌روزرسانی‌ها و آپدیت‌های جدید برای گوشی‌های هوشمند است. گوشی‌های اندرویدی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و کم‌کم به‌روزرسانی و آپدیت جدید به تازه‌ترین نسخه این سیستم‌عامل یعنی اندروید ۷.۰ نوقا را دریافت می‌کنند و کاربران نیز از تجربه استفاده از نسخه‌های جدید نرم‌افزاری تلفن‌های هوشمند بهره می‌برند.

به‌روزرسانی‌ها و آپدیت‌ها به نسخه جدید اندروید ۷.۰ نوقا در حال کلید خوردن است. وان پلاس تلفن‌های هوشمند خود را برای دریافت آپدیت به اندروید ۷.۰ نوقا آماده می‌کند و پیش‌ از این نیز گلکسی S7 Edge طبق اخبار و شایعات به‌روزرسانی اندروید ۷.۰ را دریافت کرده که به‌زودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، حالا هم نوبت به گلکسی S7 رسیده است تا به این نسخه به‌روزرسانی شود.

galaxy-s7-nougat-gfxbench

طبق اخبار منتشرشده آپدیت گلکسی S7 به اندروید نوقا در بنچمارک GFXBench رؤیت شده است. گلکسی S7 و احتمالا گلکسی S7 Edge در حالی به جدیدترین نسخه از اندروید آپدیت خواهند شد که نسخه اندروید آن‌ها اندروید مارشمالو است و مدت‌زمانی که پیش‌ازاین گوشی‌های سامسونگ به جدیدترین نسخه به‌روز شده‌اند ۴ ماه پس از انتشار رسمی نسخه جدید اندروید بوده است، بدین معنا که گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge در ماه دسامبر ۲۰۱۵ / ژانویه ۲۰۱۶ به نسخه مارشمالو به‌روز شده‌اند. بدین‌صورت دو پرچم‌دار جدید سامسونگ گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge نیز قطعا تا پایان سال ۲۰۱۶ به اندروید ۷.۰ نوقا به‌روزرسانی خواهند شد.

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH