اچ‌تی‌سی ۱۰ مجهز به اندروید نوقا در بنچمارک‌ها دیده شد

اچ‌تی‌سی ۱۰ محصولی خوبی‌ است که شاید به دلیل اینکه سازنده آن اچ‌تی‌سی است، توجه درخوری به آن نمی‌شود. اما شاید اندروید نوقا بتواند برخی از کاربران را به خرید آن متمایل کند. انتظار می‌رود که اچ‌تی‌سی ۱۰ در چند ماه آینده اندروید نوقا را دریافت کند.

حال بنچمارکی که توسط GFXBench منتشر شده، اچ‌تی‌سی ۱۰ را همراه با اندروید نوقا نشان می‌دهد. البته GFXBench صریحا به نام اچ‌تی‌سی ۱۰ اشاره نکرده، اما مشخصاتی که منتشر کرده به این گوشی شباهت زیادی دارد. از مشخصات که برای این گوشی منتشر شده می‌توان به اسنپدراگون ۸۲۰، گرافیک Adreno 530 و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد. اگر اندروید مارشملو با رابط کاربری Sense 8.0 اچ‌تی‌سی را نیز اضافه کنیم، به اچ‌تی‌سی ۱۰ شباهت پیدا می‌کند.

این کمپانی تایوانی اعلام کرده که اچ‌تی‌سی ۱۰ اولین گوشی این شرکت خواهد بود که اندروید نوقا را دریافت می‌کند، اما زمان دقیقی برای آن اعلام نکرده است و احتمالا سه ماهه چهارم ۲۰۱۶ این آپدیت عرضه می‌شود. البته هنوز هم خبری از این آپدیت نیست و اگر از اپراتورهای خاص گوشی را خریده باشد، شانس دریافت اندروید نوقا برای آن تا انتهای سال، تقریبا صفر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH