کدام رنگ گوگل پیکسل برای شما مناسب است؟!‍

سرانجام گوگل از تلفن هوشمند خود با برند پیکسل رونمایی کرد. طراحان این شرکت، تصمیم گرفته‌اند تا این گجت را در سه رنگ دقیقا مشکی، خیلی نقره‌ای و آبی واقعی عرضه کنند. اما کدام یک از این رنگ‌ها مناسب شما و شخصیت‌تان است؟!

گوگل برای تلفن هوشمند جدید خود با برند پیکسل، سه رنگ خاص را در نظر گرفته است که نام‌های آنها نیز کمی مضحک به نظر می‌رسد! خیلی نقره‌ای، آبی واقعی و دقیقا مشکی. احتمالا سخت‌ترین قسمت برای کاربران، انتخاب یک رنگ از میان این سه گزینه است. اما نگران نباشید، ما در این مطلب به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید رنگ دلخواه و مورد نظر خود را انتخاب کنید. دلایل خاصی وجود دارند تا هر یک از این سه رنگ را برای خود برگزینید که در ادامه به شرح آنها می‌پردازیم.

آیا یکی از این سه رنگ بعد از عرضه در جیب شما قرار خواهد گرفت؟ بیایید ببینیم که چه تفاوت‌هایی میان پیکسل‌های گوگل با رنگ‌بندی متفاوت وجود دارد و کدام یک بیشتر به سلیقه شما نزدیک است!

آیا باید رنگ دقیقا مشکی را انتخاب کنید؟!

quite-black

اگر شما علاقمند هستید که حاشیه‌های صفحه نمایش به رنگ مشکی باشد، پس به این ترتیب باید این رنگ را انتخاب کنید. این رنگ، تنها مدل بین سه گزینه مورد انتخاب است که حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش آن به رنگ مشکی طراحی شده است و دو مدل دیگر، دارای حاشیه‌های سفید هستند. بدنه پشتی دستگاه به دو قسمت مشکی مات در قسمت پایین و مشکی براق در قسمت بالایی تقسیم بندی شده است و این دو رنگ متفاوت، باعث به وجود آمدن کنتراست زیبایی شده است.

با انتخاب رنگ دقیقا مشکی، شما هر قابی با هر رنگی که مایل باشید را می‌توانید با آن ست کنید و اگر چندین قاب را خریداری کرده باشید، می‌توانید به راحتی چند روز یک بار آنها را باهم عوض کرده و تنوع ایجاد کنید. تمامی رنگ‌هایی که به ذهن شما می‌رسد، قابلیت قرارگیری در کنار رنگ مشکی واقعی را دارد و از طریق انتخاب یک والپیپر خوب برای پس‌زمینه دیوایس نیز می‌توانید جلوه قشنگ‌تری به این ترکیب دهید. حتی بر اساس سلیقه خود، می‌توانید با انتخاب یک والپیپر تیره، تأکید بیشتری بر روی رنگ مشکی دستگاه نمایید. همچنین اگر به واقعیت مجازی علاقه دارید، رنگ مشکی، بهترین رنگ برای این تکنولوژی است. چرا که بازگشت نور ندارد.

اگر می‌خواهید که تلفن هوشمند شما جایگاه و درخشش بالایی داشته باشد، پس باید رنگ دقیقا مشکی (Quite Black) را انتخاب کنید.

چه کسی باید خیلی نقره‌ای را انتخاب کند؟‍!

very-silver

نقره‌ای به یک رنگ معمول میان دیوایس‌ها تبدیل شده است و کسی که رنگ خیلی نقره‌ای را انتخاب می‌کند، می‌توان گفت که بسیار باسلیقه است و همچنین به دلیل تنوع بیشتر این رنگ در وسایل مختلف، می‌توان آن را راحت‌تر با گجت‌ها و محصولات دیگر ست کرد. نمای جلوی این دیوایس به رنگ سفید بوده و بدنه پشتی آن را دو رنگ خاکستری کمرنگ زینت داده‌اند که البته این مدل بین سه گزینه، از خاصیت درخشش کمتری برخوردار است. رنگ‌های خنثی معمولا انتخاب بدی نیستند. چرا که بسته به حس و حال خود، می‌توانید از رنگ‌های مختلف در کنار آن استفاده کنید. فقط این موضوع را در ذهن داشته باشید که حاشیه‌های سفید رنگ اطراف صفحه نمایش هنگام کار با آن، تا چه اندازه حواس شما را پرت می‌کند. مطمئنا این رنگ سفید باعث می‌شود تا در محیط‌های نورانی، بازتاب بیشتری نسبت به مدل قبلی شاهد باشید.

با رنگ نقره‌ای، تقریبا می‌توانید تمامی قاب‌ها با طرح و رنگ‌های مختلف را در کنار آن استفاده کنید. نقره‌ای، رنگی است که هیچ گاه از مد نمی‌افتد و وابسته به زمان نیست. پس انتخاب این رنگ، می‌تواند گزینه مطمئن‌تری به حساب آید.

اگر نمی‌خواهید که تلفن هوشمند شما در مجامع مختلف درخشش زیادی داشته باشد، اما همچنان زیبا و شکیل به نظر برسد، خیلی نقره‌ای رنگ مناسب شما است.

رنگ آبی واقعی مناسب چه کسانی است؟‍!

really-blue

این رنگ را می‌توان خاص‌ترین رنگ گوگل پیکسل دانست. بسیاری از افراد معتقد هستند برای آنکه دیگران متوجه شوند که از آخرین دیوایس روز دنیا استفاده می‌کنند، باید رنگ‌های جدید را انتخاب و استفاده نمایند. اگر مایل هستید تا در محافل و مجامع مختلف همواره در چشم باشید، انتخاب شما باید آبی واقعی باشد.

نمای جلویی این دیوایس به مانند رنگ خیلی نقره‌ای، سفید رنگ است. اما بدنه پشتی دارای رنگ آبی روشن است. ولی متأسفانه این رنگ تنها دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است. پس اگر به دنبال حافظه داخلی بیشتر هستید، این رنگ مناسب شما نیست. ۳۲ گیگابایت برای خیلی از افراد مناسب به نظر می‌رسد. اما ممکن است که شما به فضای بیشتری نیاز داشته باشید و پیش از خرید این رنگ، باید نیازهای خود را بسنجید.

همچین رنگ آبی واقعی به عنوان یک رنگ اختصاصی و محدود “limited edition” عرضه می‌شود. به این ترتیب، مانند دو رنگ دیگر نمی‌تواند همیشه و به مدت زیاد در دسترس باشد.

اگر به دنبال یک رنگ خاص هستید که در تمامی شرایط شما را در چشم نگه دارد، آبی واقعی رنگ مناسب شما است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH