آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده از شیائومی Mi 6

شیائومی در فوریه سال جاری از Mi 5 رونمایی کرد و در ماه آوریل نیز عرضه آن آغاز گردید. حال این شرکت چینی آماده می‌شود تا پرچمدار بعدی خود را معرفی نماید. بر اساس شایعات، به نظر می‌رسد که محصول جدید Mi 6 نام داشته باشد. امروز در شبکه وبسایت Weibo که متعلق به کشور چین است، تصویر Mi 6 شیائومی منتشر شد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این دوایس با رنگ مشکی بوده و به نظر می‌رسد که مشخصات یک تلفن هوشمند رده بالا را به همراه داشته باشد. در پشت بدنه Mi 6 شیائومی نیز دوربین و فلاش LED دوگانه آن به چشم می‌خورد. در قسمت جلویی بدنه، دکمه فیزیکی هوم به مانند دیگر دیوایس‌ها، در قسمت زیرین صفحه نمایش قرار گرفته و به نظر می‌رسد که سنسور اثر انگشت را نیز درون خود داشته باشد. در بالای صفحه نمایش، دوربین جلوی دستگاه در کنار اسپیکر مکالمه دیده می‌شود. با توجه به اینکه این تصویر، تنها گزینه موجود است، به همین دلیل نمی‌توان صحبت دیگری در مورد مشخصات ظاهری Mi 6 شیائومی عنوان کرد. اما طبق شایعات، صفحه نمایش این دیوایس با کیفیت QHD خواهد بود و پردازنده Snapdragon 821 نیز بر روی آن قرار خواهد گرفت.

xiaomi-mi6

اما ظاهرا شیائومی قصد ندارد که به این زودی‌ها از Mi 6 رونمایی کند. چرا که تنها چند هفته از معرفی Mi 5S و Mi 5S پلاس می‌گذرد. شیائومی ماه گذشته از این دو تلفن هوشمند رونمایی کرد. به عنوان یک نگاه گذرا، باید بگوییم که Mi 5S از صفحه نمایش ۵.۱۵ اینچ و در مقابل Mi 5S پلاس از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی برخوردار بوده و کیفیت هر دو نیز فول اچ‌دی در نظر گرفته شده است. هر دو محصول از پردازنده Snapdragon 821 با معماری ۶۴ بیتی بهره‌مند بوده و پردازنده گرافیکی آنها نیز Adreno 530 است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH