هواوی تا پایان اکتبر از چیپست Kirin 960 پرده‌برداری می‌کند

هواوی دعوتنامه‌هایی برای مراسمی در ۲۹ مهر فرستاده است. گرچه این دعوتنامه اطلاعات خاصی به ما نشان نمی‌دهد، اما منابع خبری معتقدند که این دعوتنامه برای رونمایی از چیپست بعدی هواوی، Kirin 960، است. البته نبود نشانی از تکنولوژی HiSilicon، کمی این گزارشات را تضعیف می‌کند. هواوی ممکن است که در میت ۹ از Kirin 960 استفاده کند.

گرچه Kirin 960 هنوز معرفی نشده، اما می‌توان گفت که با فناوری ۱۰ نانومتری ساخته می‌شود. آخرین چیپست هواوی با معماری ۶۴ بیتی ARMv8-A و جی‌پی‌یو Mali-T880 عرضه شد که در گوشی‌های هواوی P9، P9 پلاس، آنر نوت ۸ و آنر V8 استفاده می‌شود. Kirin 955 شبیه Kirin 950 بود و به همین دلیل برخی تحلیلگران معتقدند که Kirin 960 نیز چندان تفاوتی با این دو ندارد. تحلیلگران معتقدند که بیشترین بهبودی که در چیپست جدید دیده می‌شود، مرتبط با قابلیت‌های شبکه خواهد بود. البته این مورد نیز جای تعجب دارد، چون Kirin 955 از نظر قابلیت‌های شبکه هم از اسنپدراگون ۸۲۰ و هم از مدیاتک Helio X20 برتری دارد.

در هر صورت چون هواوی کنفرانس دیگری در ۱۲ آبان دارد، انتظار می‌رود که در کنفرانس اول از چیپست جدید خود پرده‌برداری کند و در کنفرانس دوم از اولین گوشی که از آن چیپست استفاده می‌کند، رونمایی کند. بنظر می‌رسد که میت ۹ اولین گوشی باشد که از این چیپست بهره می‌برد.

huawei-press-invitation-october-19-2016

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH