شیائومی برنامه‌ای برای عرضه گوشی هوشمند ۴ اینچی ندارد

همانطور که بسیاری از شما می‌دانید شیائومی امسال دستگاه‌های زیادی را معرفی کرده که شامل مدل‌های اقتصادی Redmi و دستگاه‌های پرچمدار Mi 5s ،Mi 5 و Mi 5s پلاس می‌شود. اخیرا این شرکت چینی فبلت Mi Max پرایم را معرفی کرده که در اصل نسخه قوی‌تر مدل Mi Max عرضه شده در کشور هند محسوب می‌شود. زمان زیادی از شروع انتشار شایعاتی مبنی بر معرفی یک دستگاه ۴ اینچی توسط این شرکت چینی می‌گذرد که برخی از آن‌ها به مشخصات فنی بالایی اشاره می‌کنند، البته به‌نظر می‌رسد که هیچ‌کدام از این شایعات حداقل در آینده نزدیک حقیقت نداشته باشند.

شیائومی به‌تازگی یک نظرسنجی را برای شناخت علاقه افراد به گوشی‌های هوشمند ۴ اینچی انجام داده که در آن ۵۳ درصد رای دهندگان از این اندازه نمایشگر استقبال کرده‌اند. با وجود این واقعیت مدیرعامل این شرکت ،Lei Jun، در حساب رسمی Weibo خود (رسانه اجتماعی چینی) اعلام کرده که شیائومی در حال حاضر برنامه‌ای برای تولید گوشی‌های هوشمند با نمایشگر کوچکتر از ۵ اینچ ندارد، باتوجه به این موضع‌گیری احتمالا شاهد معرفی دستگاهی ۴ اینچی (میان‌رده یا بالارده) در آینده نزدیک توسط این شرکت چینی نخواهیم بود. با معرفی آی‌فون SE توسط اپل، شایعات به معرفی دستگاهی ۴ اینچی و قدرتمند توسط شیائومی برای مبارزه با اپل اشاره داشتند که متاسفانه خبری از معرفی آن نیست.

مدل‌های Mi 5s و Mi 5s پلاس با نمایشگرهای ۵.۱۵ و ۵.۵ اینچی معرفی شدند و باید منتظر رونمایی از فبلت پرچمدار جدید Mi Note 2 در آینده نه‌چندان دور باشیم. احتمالا تا اواخر این ماه یا اوایل ماه آینده با این فبلت قدرتمند ملاقات می‌کنیم، چراکه اطلاعات زیادی اعم از مشخصات فنی و جنس بدنه آن در دو هفته اخیر فاش شده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

xiaomi-mi-5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH