انتشار به‌روزرسانی جدید برای صفحه نمایش همیشه روشن گلکسی S7

با توقف تولید گلکسی نوت ۷ به‌علت مشکلات فراوان این فبلت زیبا، برای سامسونگ تنها دو پرچمدار در سال ۲۰۱۶ یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge باقی مانده است. تنها همین دلیل برای بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند در دنیا کفایت می‌کند تا کاربران این دو دستگاه را توسط به‌روزرسانی‌ها راضی نگه دارد، بنابراین اخیرا آپدیتی برای گلکسی S7 و S7 Edge ارائه شده است.

شما با دریافت آن، شاهد ویژگی‌های جدیدی برای قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن دستگاه خود خواهید بود. این به‌روزرسانی با شماره ۱.۴.۰۲ برنامه تقویم را دچار دگرگونی کرده و ظاهری زیباتر به آن می‌بخشد، متاسفانه به افرادی که علاقه‌ای به این برنامه جدید ندارد باید بگوییم که شما با نصب تقویم جدید، آن را جایگزین تقویم قدیمی خود برای صفحه نمایش همیشه روشن خواهید کرد. البته شاید مورد گفته شده برای شما ناامیدکننده باشد ولی با دریافت این به‌روزرسانی، شخصی‌سازی زیادی در اختیار شما قرار می‌گیرد برای مثال قادر خواهید بود که در قسمت تنظیمات ساعت، تصویر پس‌زمینه جدیدی انتخاب کنید.

صحبت از تنظیمات ساعت شد، بد نیست بگوییم که یک طرح جدید با پشتیبانی از متن سفارشی به ساعت‌ اضافه شده است و یا به‌عبارت بهتر شما می‌توانید متن دلخواه خود را نوشته (فونت‌های متنوعی دارد ولی درحال‌حاضر هنوز کامل محسوب نمی‌شود) و آن را زیر ساعت خود نمایش دهید. علاوه‌بر آن، برنامه صفحه نمایش همیشه روشن قادر است تا آهنگی را که گوش می‌دهید به شما نشان دهد، البته هنوز صحبتی از جانب سامسونگ مبنی بر پشتیبانی این قابلیت از برنامه خاصی زده نشده ولی ما حدس می‌زنیم که همه برنامه‌های پخش موسیقی با این ویژگی سازگار باشند. بهینه‌سازی‌های انجام شده مصرف آن را به زیر ۱ درصد برای هر ساعت رسانده، البته کاملا طبیعی است که این مصرف به محتوای نمایش داده شده بر روی نمایشگر وابسته باشد. این به‌روزرسانی بسیار مهم بوده و سامسونگ سعی دارد تا با انجام آن‌ها بهترین ویژگی‌ها را به گلکسی S7 و S7 Edge اضافه کند.

۲۰۱۶-۰۳-۲۱-image-30

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH