شخصی که برای استخدام در گوگل اقدام کرده بود، لیستی از سوالات پرسیده شده را در اختیار سایرین قرار داد

Pierre Gauthier یک مهندس کامپیوتر است که حدود ۱۸ سال پیش کمپانی خودش در حوضه تکنولوژی را برپا کرده است. این شخص که پیش از این برای بخش مدیریت مهندسی کمپانی گوگل درخواست استخدام داده بود، لیستی از سوالات پرسیده شده را درون یک وبلاگ قرار داد.

e20f5f3a67f7aebbc69cd8d2f9af12adc73c2ea1-400x300طبق آن چیزی که در وبلاگ نوشته شده است، Gauthier اخیرا یک مصاحبه تلفنی برای استخدام در بخش مرتبط با توانایی‌هایش، توسط گوگل داشته است.

این تماس تلفنی به خوبی شروع شد اما با گذشت مدتی، Gauthier با پاسخ‌های اشتباه به طور متعدد شانس استخدام شدن را از دست داد. او با ناامیدی سعی در توضیح دادن پاسخ‌هایش بود اما شخصی که از او مصاحبه می‌کرد، به دنبال جواب‌های دقیق بوده است.

 

اگرچه من برای مصاحبه انتخاب شدم، اما شانس قبولی را نداشتم. این‌ها لیستی از سوالاتی است که از من پرسیده شد. پاسخ‌های صحیحی هم که از من انتظار می‌رفت را در این بخش قرار داده‌ام. اگر روزی گوگل با شما تماس گرفت این‌ها می‌توانند برای شما مفید باشند.

یکی از سوالات پرسیده شده درباره موثرترین روش شمارش داده‌ها بوده که Gauthier جوابی حتی بهتر از آن چیزی که مصاحبه کننده مد نظرش بود، ارایه داده است. واکنش شخص مصاحبه کننده این بود که هدف از این تست چیز دیگری است. Gauthier از او می‌خواهد که هدف تست را توضیح دهد و شخص مصاحبه کننده می‌گوید که می‌خواهد بداند که آیا جواب درست را می‌دانید یا خیر.

Gauthier به شش سوال آخر هم پاسخ نادرست داد و فرصت همکاری با گوگل را از دست داد. سوالات بسیار تخصصی و دشوار هستند و برای افرادی که به طور حرفه‌ای به علم کامپیوتر مسلط نیستند، کاملا عجیب غریب خواهد بود. اگر می‌خواهید به استخدام گوگل در بیایید باید پاسخ دقیق سوالات را بدانید.

در انتهای مطلب هم Gauthier به شوخی گفته است که امتیاز بدست آمده‌اش ۴ از ۱۰ بوده که بسیار بهتر از رنک گوگل صفحه اینترنتی‌اش است.

1 در مورد “شخصی که برای استخدام در گوگل اقدام کرده بود، لیستی از سوالات پرسیده شده را در اختیار سایرین قرار داد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH