قیمت، مشخصات و تاریخ عرضه هوآوی Mate 9 مشخص شد

Mate 8 مدت زیادی است که پا به دنیای تلفن‌های هوشمند گذاشته است. حال هوآوی Mate 9 می‌خواهد بیاید تا موفقیت‌های نسل قبل خود را مجددا تکرار نماید. جای هیچگونه شکی نیست که مسئولان این شرکت چینی، تمامی سعی و تلاش خود را برای موفقیت هوآوی Mate 9 به کار خواهند گرفت. عامل موفقیت این محصول، ادامه دادن راه نسل قبل و رسیدگی به نیازهای کاربران است.

قیمت و زمان عرضه هوآوی Mate 9

هوآوی به تازگی یک دعوتنامه به خبرنگاران ارسال کرده است و برای تاریخ سوم نوامبر، تصمیم دارد که همایشی را در شهر مونیخ برگزار کند که احتمالا مختص به هوآوی Mate 9 است. آقای Richard Yu مدیر هوآوی در این همایش حضور خواهد داشت تا از پرچمدار بعدی این شرکت رونمایی کند.

هوآوی Mate 9 احتمالا در سه ورژن مختلف با مشخصات زیر عرضه خواهد شد:

۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۵۵ دلار

۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۲۴ دلار

۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۶۳۰ دلار

صفحه نمایش هوآوی Mate 9

به نظر می‌رسد که هوآوی صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با کیفیت QHD و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ را برای پرچمدار جدید خود در نظر گرفته است. کیفیت صفحه نمایش مدل پایه آن نیز ظاهرا فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ خواهد بود. دلیل این تفاوت نیز مشخصات سخت‌افزاری بالاتر در مدل پیشرفته است. به احتمال زیاد هوآوی قصد دارد مدل پیشرفته Mate 9 را برای بهره‌گیری از پروژه DayDream گوگل عرضه نماید.

صفحه نمایش مدل پیشرفته همچنین در دو سمت به صورت منحنی خواهد بود. این مدل این روزها کاملا شناخته شده است و در سری‌های Edge محصولات سامسونگ به وضوح دیده‌ایم.

قدرت پردازشی هوآوی Mate 9

در این قسمت به نظر می‌رسد که هوآوی قصد دارد تا از پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 960 استفاده کند. به یاد داشته باشید که نسل پیشین این پردازنده، یعنی Kirin 950 توانست خودی نشان بدهد و در آمار، بالاتر از پردازنده S6 Edge قرار گرفت. باید منتظر بمانیم و ببینیم که Kirin 960 می‌تواند با پردازنده S7 سامسونگ رقابت کرده و از آن پیشی بگیرد یا خیر؟

huawei-mate-8

اگر بر اساس مشخصاتی که روی بنچمارک AnTuTu منتشر شد بخواهیم قضاوت کنیم، مدل پایه هوآوی Mate 9 از صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی، پردازنده هشت هسته‌ای با توان ۲.۶ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali-T880، دوربین جلوی ۸ و دوربین پشت ۱۱ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و سیستم عامل اندروید نوقا نیز به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است.

مشخصات فنی هوآوی Mate 9

اسکنر عنبیه چشم که یکی از ویژگی‌های برتر گلکسی نوت ۷ به شمار می‌رفت، به نظر می‌رسد که در هوآوی Mate 9 قرار خواهد گرفت. ظاهرا هوآوی یکی از روش‌های جلب توجه مشتریان را پیدا کرده و البته امنیت آن نیز مثال‌زدنی است. در یکی از تصاویر منتشر شده، دو سنسور در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. در حالی که یکی از آنها دوربین جلوی دیوایس است، دیگری می‌تواند اسکنر معروف عنبیه چشم باشد.

huawei-mate-9

دوربین هوآوی Mate 9

دور از واقعیت نخواهد بود اگر مجدد شاهد همکاری هوآوی و لایکا باشیم. گزارشی جدید که از کشور چین منتشر شده، حاکی از آن است که هوآوی Mate 9 دارای دو دوربین ۲۰ مگاپیکسلی است.

یکی از تحلیلگران چینی نیز به تازگی اعلام کرده که پرچمدار جدید هوآوی از دوربین دوگانه بهره‌مند خواهد بود. به مانند P9، باید شاهد همکاری مجدد هوآوی و لایکا باشیم. اما این بار، ظاهرا لرزشگیر اپتیکال که در محصولات پیشین خلاء آن حس می‌شد، در محصول جدید هوآوی قرار خواهد گرفت.

huawei-p9

زمانی که صحبت از عکاسی می‌شود، نام لایکا به عنوان یکی از برندهای مشهور در این زمینه می‌درخشد. اما در کنار همکاری با هوآوی، آنها نتوانسته‌اند تا کاربران را در زمینه کیفیت عکس‌های خروجی راضی نگه دارند. اما به نظر می‌رسد که هوآوی و لایکا عزم خود را جزم کرده‌اند تا به دنیا ثابت کنند که آنها، توانایی انجام این کار را دارند و قادر هستند تا دوربینی قدرتمند را تولید کنند. در دنیای امروزی رسم شده که تعداد مگاپیکسل‌ دوربین دیوایس‌ها رو به افزایش است و این امری طبیعی به حساب می‌آید. اما در مورد دریچه دیافراگم هوآوی Mate 9 تاکنون صحبتی به میان نیامده و همچنان به صورت راز باقی مانده است.

1 در مورد “قیمت، مشخصات و تاریخ عرضه هوآوی Mate 9 مشخص شد”

  1. جالبه هم شما هم منبع اسم پردازنده گرافیکی رو اشتباه نوشتید
    وقتی هواوی kirin 960 رو معرفی کرد گفت گرافیکش Mali-G71 هستش نه Mali-T880

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH