میزو PRO 6s با چیپست Helio X25 و ۴ گیگابایت رم معرفی شد

مدتی است که خبرها از معرفی میزو PRO 6s حکایت داشتند تا این که بالاخره میزو در چین از این گوشی رونمایی کرد. PRO 6s یک جانشین شایسته برای PRO 6 است و هر دو گوشی شباهت زیادی به یکدیگر دارند. کمپانی چینی کم و بیش از همان طراحی PRO 6 برای گوشی جدید خود هم استفاده کرده است و تغییرات ظاهری این دو گوشی بسیار کم است. اما میزو PRO 6s چه حرفی برای گفتن دارد؟

میزو PRO 6s با آن چه که بسیاری از ما انتظار دیدنش را داشتیم تفاوت دارد، یعنی در این گوشی نه خبری از چیپ اگزینوس ۸۸۹۰ هست و نه خبری از صفحه نمایش خمیده. PRO 6s مانند PRO 6 به یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی FULL HD مجهز است و بدنه آن تماما از فلز ساخته شده است. در زیر این نمایش‌گر ۵.۲ اینچی، پردازنده مدیاتک Helio X25 با ده هسته پردازشی ۶۴ بیتی قرار گرفته است که با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه است. باتری این گوشی ۳۰۶۰ میلی آمپر ظرفیت دارد که کمی از باتری PRO 6 بیشتر است.

دوربین اصلی این گوشی به یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX386 با دیافراگم f/2.0 مجهز است که همراه با فوکوس خودکار لیزری و فلاش LED که به صورت حلقه‌ای در دور بخش لیزر قرار دارد، همراه است. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل است که دقیقا مشابه همان دوربین سلفی به کار رفته در PRO 6 است. در بخش صدا هم این گوشی از چیپ صوتی Cirrus Logix CS43L36 استفاده کرده که امکان خروجی صدای HiFi را به میزو PRO 6s می‌دهد. این گوشی از فناوری ۴G LTE پشتیبانی می‌کند و به درگاه USB C مجهز است. سیستم عامل پیش‌فرض این گوشی نسخه ششم از اندروید است که با رابط کاربری میزو با نام Flyme OS شخصی سازی شده. این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای مهتابی، رزگلد، مشکی ستاره‌ای و طلایی و با قیمت ۲۶۹۹ یوآن (معادل ۴۰۰ دلار) در چین به فروش می‌رسد و هنوز اطلاعاتی از عرضه جهانی آن منتشر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH