نسل دوم اچ‌تی‌سی Vive با کد Oasis در حال توسعه است

به‌نظر می‌رسد که افرادی در هیئت مدیره اچ‌تی‌سی به آینده هدست‌های واقعیت مجازی امیدوارند و سعی دارند که در این صنعت تبدیل به بازیکن شماره یک شوند، البته اگر آخرین شایعات منتشر شده از نسل بعدی هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی Vive صحت داشته باشد.

براساس اطلاعات منتشر شده از افشاگر معروف و مورد اعتماد محصولات اچ‌تی‌سی، LIabTooFeR، هدست اچ‌تی‌سی Vive 2 درحال‌حاضر تحت نام Oasis در دست توسعه قرار داشته و خواهان تبدیل شدن به یک نمونه پیشرفته در این صنعت است. هرچند بدون شک نسل اول این محصول هم‌اکنون بهترین هدست واقعیت مجازی در بازار است، ولی هزینه سنگین و نیاز به فضایی بزرگ درکنار نیاز به نرم‌افزاری خاص برای متصل کردن آن، از جذابیت این دستگاه برای کاربران کاسته است.

گفتن این نکته خالی از لطف نیست که قبلا نیز شایعاتی مبنی بر توسعه نسل دوم Vive توسط اچ‌تی‌سی در اینترنت منتشر شده بود. در ماه سپتامبر شرکتی بلغاری به‌نام Quark VR اعلام کرده بود که در حال همکاری با شرکت اچ‌تی‌سی برای ساخت نمونه‌ای از هدست‌های واقعیت مجازی بدون سیم است که برای اتصال از Wi-Fi استفاده می‌کند. در نمایشگاه MWC سال ۲۰۱۵ در شهر بارسلونا با نسل اول این هدست ملاقات کردیم و حال انتظار داریم که در همین نمایشگاه در سال ۲۰۱۷ نسل دوم آن در معرض دید عموم قرار بگیرد.

HTC-Vive_Black-1280x800

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH