گلکسی S8 به فناوری شارژ بیسیم ۳ پیچه‌ای مجهز می‌شود

در دنیای اسمارت‌فون‌ها، تنها وجه مشترک همه سازندگان، پلتفرم‌ها و گوشی‌ها، نیاز به سیم برای شارژ شدن است. کابل لایتنینگ،‌ یواس‌بی Type-C، میکرو یو‌اس‌بی و خود یو‌اس‌بی راه‌هایی هستند که می‌توان با آن گوشی‌ها را شارژ کرد.

شارژ وایرلس نیز البته چند سالی است در گوشی‌های گوناگون دیده می‌شود. گوگل از اولین شرکت‌هایی بود که از این تکنولوژی در نکسوس ۴، نکسوس ۵ و تبلت نکسوس ۷ استفاده کرد. سامسونگ نیز از سازندگانی است که به طور جدی به این تکنولوژی پرداخته و از سال ۲۰۱۵ در گوشی‌های گلکسی S6 و S6 Edge استفاده از این تکنولوژی را آغاز و امسال نیز از آن در پرچمداران خود استفاده کرد. گلکسی S8 نیز از این تکنولوژی بی‌بهره نخواهد بود.

شارژ وایرلس در گلکسی S7 و S7 Edge به گونه‌ای است که از تمام استانداردها پشتیبانی می‌کند. حال اخبار حاکی از آن است که سامسونگ در گلکسی S8 از سه پیچه استفاده می‌کند. تعداد پیچه‌های بیشتر باعث می‌شود که نواحی بیشتری از گوشی شارژپذیر باشد، در نتیجه کاربر با راحتی بیشتری آن را شارژ می‌کند و دیگر نگران قرار دادن جای مناسب بر روی شارژر نخواهد بود.

با توجه به اتفاقات و حوادث پیش آمده برای نوت ۷، سامسونگ باید با احتیاط بیشتری قدم بردارد. گرچه هنوز دقیقا مشخص نیست که چه عاملی باعث انفجار نوت ۷ شده، اما باتری یکی از کاندیداهای اصلی است.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH