تصاویری از دو اسمارت فون معرفی نشده لومیا ۱۰۳۰ و لومیا ۷۵۰

درحالی‌که منتظر هستیم تا نوکیا گوشی‌های هوشمند جدید خود را معرفی کند، رندرهای مربوط به دو دستگاه لومیا ۱۰۳۰ و لومیا ۷۵۰ با سیستم‌عامل ویندوزفون در اینترنت منتشر شده‌اند. در سال ۲۰۱۴ مایکروسافت از لومیا ۹۳۰ رونمایی کرد، دستگاهی که افراد علاقمند به عکاسی با گوشی هوشمند را راضی نکرد چراکه برخلاف انتظار آن‌ها این مدل تنها به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی مجهز بود، درصورتی که نوکیا تجربه استفاده از دوربین ۴۱ مگاپیکسلی در لومیا ۱۰۲۰ را داشت. براساس شایعات، مایکروسافت درحال توسعه نسل بعدی لومیا ۱۰۲۰ با نام ۱۰۳۰ و دوربین ۵۰ مگایپسکلی همراه با سنسور PureView و لنز کارل‌زایس بوده است.

مسلما تمرکز اصلی از تولید مایکروسافت لومیا ۱۰۳۰ کیفیت بالای دوربین بوده ولی سایر مشخصات فنی فاش شده از آن حتی در سال ۲۰۱۴ جذاب به‌نظر نمی‌رسد، مایکروسافت خواهان استفاده از نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی و تکنولوژی امولد، پردازنده ۴ هسته‌ای با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن حافظه خارجی در این دستگاه بوده است.

لومیا ۷۵۰ را می‌توان یک به‌روزرسانی کوچک برای لومیا ۷۳۰ محسوب کرد چراکه مشخصات فنی آن تفاوت کمی با لومیا ۷۳۰ داشت. نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p، پردازنده اسنپدراگون ۴۱۰، ۸ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی کارل زایس مشخصات اصلی این مدل را تشکیل می‌دادند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH