سامسونگ رابط کاربری گلکسی نوت ۷ را برای گلکسی نوت ۵ عرضه کرد

گلکسی نوت ۷ داستان غم انگیزی بود که گرچه زود به پایان رسید، اما برای سامسونگ دردسرهای بسیاری داشت. این گوشی پیش از انفجارهای پیاپی توانسته بود نظر بسیاری از کاربران و منتقدان را به خود جلب کند، حال سامسونگ قصد دارد این ویژگی‌ها را به گوشی‌های قبلی خود، گلکسی S7، گلکسی S7 Edge و گلکسی نوت ۵ بیاورد تا بتواند ضرر خود را جبران و محبوبیت خود را دوباره بدست آورد.

یکی از ویژگی‌های نرم افزاری گلکسی نوت ۷، رابط کارربری جدید آن بود که به Grace UI معروف بود و با رابط نسل قبلی تفاوت‌هایی داشت. حال سامسونگ بی سروصدا در حال به‌روزرسانی فبلت یکساله خود، گلکسی نوت ۵ در کره جنوبی است تا ویژگی‌هایی از گلکسی نوت ۷ مانند رابط کاربری آن را به این فبلت اضافه کند.

grace-ui-note-5-screenshots-840x373

به‌روزرسانی رابط کاربری شامل فریم‌ور جدید برای نوت ۵ با شماره نسخه KKU2CPI1 است که اولین بار توسط یکی از اعضای فروم توسعه دهندگان XDA دیده شد. این رابط کاربری جدید امکاناتی مانند مود Ultra Power Saving، فیلتر نور آبی و … را که در گلکسی نوت ۷ وجود داشت به نوت ۵ هم می‌آورد همچنین برخی باگ‌ها و مشکلات هم با عرضه این آپدیت رفع می‌شوند.

البته هنوز حرفی از عرضه این به‌روزرسانی برای سایر کاربران در کشورهای دیگر به میان نیامده است، همچنین مشخص نیست که این به‌روزرسانی برای تمامی دارندگان گوشی‌های گلکسی نوت ۵ منتشر می‌شود یا صرفا مخصوص کسانی است که گلکسی نوت ۷ خود را تحویل داده و به‌جای آن نسل قبلی یعنی نوت ۵ را گرفته‌اند، البته به‌روز‌رسانی بزرگ‌تری برای گلکسی نوت ۵ در راه است که همان دریافت نسخه هفتم اندروید یا اندروید نوقا خواهد بود که متاسفانه از زمان دقیق عرضه آن از سوی سامسونگ خبری در دسترس نیست.

1 در مورد “سامسونگ رابط کاربری گلکسی نوت ۷ را برای گلکسی نوت ۵ عرضه کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH