آموزش ارسال عکس بدون افت کیفیت در تلگرام

این روزها تلگرام به عضوی جدانشدنی از زندگی ما ایرانیان تبدیل شده و هر کسی بنا به شغل و کار و خود به دنبال ترفندهای این نرم افزار پیام‌رسان محبوب است. همان‌طور که می‌دانیم تلگرام روز به روز از لحاظ امکانات بهتر شده و نیازهای بیشتری را برای ما برآورده می‌سازد؛ اما یکی از قدیمی‌ترین امکانات این برنامه توانایی ارسال عکس، فیلم، فایل و … به راحتی هرچه تمام‌تر است. یکی از مهم‌ترین مشکلات ارسال عکس در تلگرام، کاهش کیفیت اصلی تصاویر و کاهش سایز آن هنگام ارسال است.

خب این قابلیت خوبی است و با توجه به سرعت اینترنت عجیب و غریب در مملکت ما، یکی از بهترین قابلیت‌های تلگرام برای ارسال و دریافت سریع تصاویر است. اما خب اگر می‌خواهید تصاویر را باکیفیت اصلی و حجم بالای آن برای دوستان خود بفرستید، این کار آن‌چنان هم سخت نیست!

کافی است در هنگام لمس گزینه سنجاق برای ارسال تصاویر، به جای اینکه به سراغ گالری خود بروید، گزینه File را انتخاب کرده و سپس از طریق مسیری که جلو شما قرار می‌گیرد فایل عکس مورد نظر را انتخاب و آن را ارسال نمایید.

به همین راحتی شما تصویر مورد نظر خود را بدون هیچ گونه افت کیفیتی برای دوست خود ارسال نموده‌اید! البته توجه داشته باشید که در این روش مدت زمان ارسال و دریافت عکس مورد نظر شما طبیعتا بیشتر خواهد شد.

بگذارید تا این چند مرحله ساده را به صورت تصویری ببینیم:

photo_2016-11-27_16-58-11

۰۳ ۰۴ ۰۵

10 در مورد “آموزش ارسال عکس بدون افت کیفیت در تلگرام”

  1. سلام.من یه کانال برای ویدیوهای شخصیم ساختمو امشب حدود ده تا فیلم رو به صورت فایل آپلود کردمو هیچ مشکلی هم پیش نیومد و از حجم فیلمهام کم نشد…اما حالا هرچقدر ک گزینه ی فایل رو میزنم و فیلم رو انتخاب میکنمو آپلودش میکنم…با کاهش حجم ویدیو مواجه میشم متاسفانه…اعصابمو خورد کرده…چه دلیلی میتونه داشتخ باشه ک این روش یهو ج نده دیگه؟؟؟ من رشتم آی تی بوده و میدونم چنین چیزی تقریبا غیر ممکنه…اما متاسفانه باهاش درگیر شدم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH