حجم آپدیت اپلیکیشن‌های اندروید کاهش می‌یابد

آپدیت و به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها همواره خوشایند و لذت‌بخش بوده و با ویژگی‌های جدید همراه است. اما حجمی که بابت این امر مصرف می‌شود، یکی از معضلات کاربران به شمار می‌رود.

تعداد افرادی که به محض خرید تلفن هوشمند جدید، گزینه آپدیت اتوماتیک اپلیکیشن‌ها را خاموش می‌کنند، کم نیست! دلیل اکثر این کاربران، مصرف زیاد حجم اینترنت برای این امر است. اگر شما در ماه برای اینترنت با محدودیت حجمی ۴ گیگ مواجه باشید، مصرف ۲۰۰ مگابایت برای آپدیت یک اپلیکیشن، رقم بسیار بالایی به نظر می‌رسد. آپدیت نکردن اپلیکیشن‌ها نیز از طرف دیگر باعث عقب ماندن از دنیای تکنولوژی و از دست دادن ویژگی‌های جدید می‌شود.

گوگل از مدت‌ها پیش سعی کرده تا با ایجاد یک الگوریتم جدید در آپدیت اپلیکیشن‌ها، این مشکل را برطرف نماید. امروز نیز با ساختار جدید دیگری که گوگل آن را اجرا کرده است، حجم آپدیت اپلیکیشن‌ها باز هم کاهش یافته است. این روند با پچ شدن تک‌تک فایل‌ها انجام می‌پذیرد.

گوگل در بلاگ توسعه دهندگان اندروید به صورت کامل در این مورد توضیح داده است. در نهایت شما می‌توانید شاهد کاهش حجمی بین ۶۵ تا ۹۰ درصد در آپدیت اپلیکیشن‌ها باشید. همچنین پیش از آنکه دکمه دانلود یا آپدیت را بزنید، می‌توانید توضیحات مشخص شده در مورد حجم قابل مصرف برای آپدیت یا دانلود اپلیکیشن را در پلی‌استور مشاهده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH