نسخه ۵۵ گوگل کروم اندروید با قابلیت دانلود آفلاین عرضه شد!

تاکنون شده است که مشغول مطالعه یک متن طولانی در اینترنت باشید و بخواهید ادامه آن را برای یک زمان دیگر در دسترس داشته باشید؟ مطمئنا نرم افزارهای زیادی برای حل این مشکل وجود دارد اما هر کدام نقاط ضعف خود را دارند، اما دیگر لازم نیست برای انجام دادن این کار سراغ اپلیکیشن‌های سوم شخص بروید. نسخه ۵۵ گوگل کروم منتشر شده برای سیستم عامل اندروید با قابلیت دانلود آفلاین منتشر شده است.

اگر بخواهیم کاربردچنین ویژگی را شرح دهیم می‌توانیم این‌طور بیان کنیم. دانلود آفلاین شما را قادر می‌سازد یک نسخه از وب‌سایت‌ها، آهنگ‌ها و حتی ویدیوهای آنلاین را دانلود کنید. به این ترتیب در مکان‌هایی که دسترسی به اینترنت ندارید و یا سرعت اتصالتان پایین است قادر به خواندن این متون خواهید بود و به محتوای ذخیره شده به صورت آفلاین دسترسی خواهید داشت. گذشته از این قابلیت گوگل کروم ۵۵ با ویژگی‌های جدیدی از جمله بهبود رابط کاربری و بهینه شدن مصرف RAM همراه شده است.

بهینه شدن استفاده از مصرف RAM برای دستگاه‌هایی با میزان رم کم‌تر از ۱ گیگابایت بسیار مفید خواهد بود و ۳۵ درصد صرفه جویی را به همراه خواهد داشت. مطمئنا بهینه‌تر شدن مصرف RAM در گوگل کروم برای تمام دستگاه‌ها مفید خواهد بود اما در دستگاه‌هایی با میزان رم پایین یک بهبود قابل توجه محسوب می‌شود. این به‌روزرسانی در حال حاضر بر روی گوگل استور منتشر شده است که می‌توانید آن را دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH