معرفی محصولات گیمینگ ایسوس در الکامپ ۲۲: ایسوس در ایران خط تولید می‌زند!

 در دومین روز از بیست و دومین نمایشگاه الکامپ، شرکت ایسوس در نشست خبری محصولات گیمینگ خود را معرفی کرد.

بوذری، مدیر بازاریابی ایسوس در نشست خبری این شرکت، ایسوس را تحسین‌برانگیزترین کمپانی دنیا در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد. وی افزود: از ۱۰ سال پیش ایسوس فعالیت خود را در بازار ایران آغاز کرده‌ و برند اول تایوان است. به گفته‌ وی، از سال ۱۹۸۹ ایسوس بیش از ۵۰۰ میلیون مادربورد فروخته است که اگر این مادربوردها کنار هم چیده شوند ۴ بار دور کره زمین پیچیده می‌شود.

بوذری افزود: کمتر برندی همانند ایسوس وجود دارد که انقدر تعدد محصول داشته باشد. این شرکت علاوه لپ‌تاپ و PC به بخش گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند و حتی روبات خانگی هم وارد شده و سال آینده روبات خود را با عنوان Zenbo وارد بازار می‌کند.

img_1636

وی همچنین اعلام کرد: ایسوس قصد دارد به زودی در ایران یکی از کالاها را به شکل داخلی تولید کند و به این شکل ارز کمتری از کشور خارج شود. او راجع به محصولی که قرار است در ایران تولید شود، اطلاعی ارایه نکرد.

در ادامه سعید مسلمی، مدیر فنی بخش قطعات ایسوس گفت، سال ۲۰۱۷ بیشتر تمرکز ایسوس روی بخش گیم خواهد بود، این شرکت همچنین پروژکتورهای جیبی به اندازه کف دست طراحی کرده که برای حمل و نقل مناسب است.

به گفته وی، رده بالاترین برند ایسوس از سری ROG ارایه می‌شود و سری استریکس در بخش اورکلاکینگ رده بالاترین در میان رقبا به شمار می‌رود. با این حال ایسوس سری ROG و Strix را ترکیب کرده و برند ROG Strix را ارایه کرده است. اما گیمینگ و پروگیمینگ معمولی‌ترین قطعات ایسوس به شمار می‌رود.

بر اساس گزارش مسلمی، ایسوس رم کش را به شکل رایگان روی محصولات گیمینگ ارایه کرده است که کارآیی بیشتری دارد و از سوی دیگر سونیک استودیو که روی همه مادربوردهای ایسوس ارایه شده، کیفیت صدای بالاتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مسلمی افزود: یکی دیگر از سرویس‌هایی که ایسوس ارایه می‌کند، Secure Erased است که باعث می‌شود سرعت SSD به روز اول باز می گردد. بر اساس گزارش وی، کیبوردهای گیمینگ key bot اجازه می‌دهد به کیبورهای معمولی یک سری ویژگی‌ها اضافه کنید همچنین با ارایه یک بسته نرم‌افزاری پنلی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که بتوان به راحتی در صفحه عادی بازی کرده و همچنین استفاده چندمنظوره‌ای از پی‌سی گیمینگ داشته باشید.

img_1642

از سوی دیگر CPU Installation tool  ابزاری برای خنک کننده دستگاه است که انتقال حرارت را راحت‌تر و بهتر می‌کند. ایسوس همچنین از لبه‌های بال هواپیماهای جنگی برای فن‌هایش استفاده کرده که به این شکل گرمای کمتری ایجاد می‌شود.

به گفته مدیر بخش فنی قطعات ایسوس، این شرکت اولین برندی است که خط تولید اختصاصی برای خود ایجاد کرده و در این خط تولید ۱۸۰ نوآوری در نظر گرفته شده تا خطای انسانی از بین ببرد. در این راستا، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها این است که بیش از ۵۰ درصد مصرف انرژی، کمتر می‌شود.

بر اساس گزارش وی، یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین روش‌هایی که برای گیمرها در نظر گرفته شده ویژگیAUra  سینک است که تمام رنگبندی سیستم کیبورد و کیس را با نورپردازی AURA تنظیم می‌کند.

وی محصولات دیگر ایسوس را کامیپوتر بند انگشتی QM1 معرفی کرد که پورت USB اضافه‌تر دارد و هر محصول فناورانه را به یک پی‌سی تبدیل می‌کند.

محصول دیگر ایسوس، پروژکتور قابل حملی به اندازه کف دست است که پاوربانک و لامپ ضد ضربه دارد و می‌توان با اتصال به لپ تاپ از آن استفاده کرد.

ایسوس همچنین ZenDrive U7M را معرفی کرده که دیتا را تا هزار سال ماندگار می‌کند و به همراه دو Mdisk در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. در ادامه تصاویری از محصولات جدید ایسوس که در این کنفرانس به نمایش گذاشته شد، مشاهده می‌کنید.

img_1621 img_1619 img_1611

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH