سرنوشت شارژ سریع: گوشی Honor Magic چقدر سریع است؟

هواوی آنر مجیک از لحاظ سرعت شارژ شدن، سریع‌ترین اسمارت فون بازار است

دیروز روز بزرگی برای این زیر برند هوآوی بود. در مراسم سومین سالگرد این شرکت، از گوشی جدیدی موسوم به Honor Magic رونمایی شد.

این گوشی شگفت‌انگیز در زمان معرفی، بازخوردهای مثبتی گرفته است. چیزی که در این گوشی چشم‌ها را به خود خیره کرده، طراحی و کیفیت بالای ساخت آن است. این گوشی از مشخصات سخت افزاری قدرتمندی برخوردار است، هرچند در حال حاضر این مشخصات، قدرتمندترین بازار نیستند. یکی از نقاط قوت این گوشی، باتری قدرتمند و استفاده از تکنولوژی شارژ سریع (Fast Charge) است، که چندی پیش معرفی شدند. در مراسم رونمایی هوآوی، این نکته بیان شد که  باتری گوشی Honor Magic، با استفاده از شارژر ۵ ولت/۸ آمپر (۴۰ وات)، در عرض ۳۰ دقیقه شارژش از ۶۰ به ۹۰ درصد می‌رسد.

تست شارژ توسط Pan Jiutang انجام شد و نتایج بصورت زیر بودند:

  • ۲۴ درصد در عرض  ۵ دقیقه
  • ۴۳ درصد در عرض ۱۰ دقیقه
  • ۷۰ درصد در عرض ۲۰  دقیقه
  • ۸۹ درصد در عرض ۳۰ دقیقه

وی گفته است که در حین فرآیند شارژ، گوشی کمی گرم می‌شود.

honor-magic-fast-charge1

طبق گفته‌های هوآوی، شارژر، کابل و گوشی، از یک چیپ IC درونی تبعیت می‌کنند که دمای شارژ را کنترل کرده و حفاظت سر ‌به ‌سر را برای شارژ سریع و امن، برقرار می‌کند.

اگر شما بخواهید از قابلیت‌های شگفت انگیز شارژ سریع و امن استفاده کنید، حتما باید شارژر را به همراه داشته باشید. امکان دارد در آینده، خرید شارژر این گوشی  بصورت جداگانه برای کسانی که شارژر خود را گم کرده‌اند یا نیاز به یک شارژر یدکی دارند، فراهم شود.

در حال حاضر تکنولوژی شارژ سریع گوشی Honor Magic، آن را به سریعترین گوشی بازار تبدیل کرده است. اما برای اثبات این ادعا باید منتظر تست‌های بیشتری همانند تست Dash Charge یا تست USB-C از این گوشی باشیم.

5 در مورد “هواوی آنر مجیک از لحاظ سرعت شارژ شدن، سریع‌ترین اسمارت فون بازار است”

  1. فعلا فک کنم سومین فروش بازار دنیارو در اختیار داره تا اینجا که به راحتی از برند های قدیمی تری چون سونی .الجی .اچ تی سی جلو افتاده از هر لحاظ چه قیمتی چه کیفیت و چه زیبایی خیلی خوب داره یکه تازی میکنه این گوشی مجیکشم که دیگه واقعا عالیه هو آوی اگه یکم رو دوربین گوشی هاش کار کنه براحتی سامسونگم پشت سر میذاره .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH