تیم کوک از عرضه کامپیوترهای دسکتاپ جدید خبر داد

با توجه به اینکه آی‌مک یک سال و مک پرو سه سال است که هیچگونه بروزرسانی نشده‌اند، این شبهه برای بسیاری به وجود آمده که اپل به کاربران کامپیوترهای دسکتاپ خود چندان توجهی نمی‌کند. علاوه بر این، باتوجه به اینکه اپل در حال عرضه لپ‌تاپ‌های مک‌بوک پرو جدید است، شاید این‌ طور به نظر برسد که قصد کار بر روی کامپیوترهای دسکتاپ را ندارد.

با این حال خبرها حاکی از این است که اپل کاربران دسکتاپ خود را فراموش نکرده است. در پیامی که تیم کوک، مدیرعامل اپل برای کارمندان این شرکت ارسال کرده این طور آمده است:

برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی در مورد دسکتاپ‌های جدید پرسیده‌اند. اگر هرگونه شبهه‌ای در این مورد وجود دارد، باید خیلی واضح بگویم که ما درآینده یک دسکتاپ فوق‌العاده خواهیم داشت و هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.

با این حال تیم کوک هیچ اشاره‌ای به ویژگی‌های این محصول نداشته است. همانطور که اشاره شد، مدتی است که اپل هیچگونه بروزرسانی برای دو محصول دسکتاپ خود ارایه نداده است و نگرانی کاربران قابل درک است. علاوه بر این، معمولا شاهد بروزرسانی‌های سالیانه اپل در بخش سخت‌ افزار بوده‌ایم، اما هیچکدام از دو محصول یاد شده بیش‌ از یک سال است که بروزرسانی نشده‌اند.

به هر ترتیب اگر اپل همانند روال همیشگی خود، در روزهای آغازین ۲۰۱۷ قصد برگزاری رویدادی را داشته باشد، احتمال رونمایی از دسکتاپ‌های جدید اپل وجود خواهد داشت. در نتیجه اگر قصد خرید یک آی‌مک یا مک پرو را دارید، شاید بهتر باشد تا کمی صبر کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH