استفاده کاربران از کابل‌های نامرغوب دلیل مشکل بوت‌لوپ شدن ال‌جی V20 است

مشکل بوت‌لوپ شدن مدتی است که در مدل‌های مختلفی از گوشی‌های ال‌جی دیده می‌شود. گوشی با روشن شدن بر روی لوگوی بوت می‌ماند و بعد از آن دستگاه هیچ عملکردی را از خودش نشان نمی‌دهد.

این مشکل معمولا با فلش کردن رام رسمی و یا یک کاستوم رام بر روی گوشی، حل می‌شود. اما قضیه زمانی جدی‌تر خواهد بود که مشکل از بخش سخت‌ افزاری آن باشد. این چیزی است که در گوشی‌های ال‌جی از زمان‌های قدیم و تولید نکسوس ۴ دیده می‌شد و حالا گزارش‌هایی از وجود این مشکل در V20 هم به گوش می‌رسد. اما کمپانی ال‌جی مشکل بوت‌لوپ شدن V20 را تقصیر کاربرانی انداخته که از کابل‌های USB Type-C نامرغوب استفاده می‌کنند.

با این که استفاده از کابل‌های USB Type-C به تازگی جا افتاده است، اما مشکلات مختلفی بر اثر استفاده نادرست از آن‌ها برای کاربران ایجاد شده است. استفاده از کابل‌های نامرغوب و غیر اورجینال موجود در بازار خطرات بزرگی برای این دسته از محصولات الکتریکی ایجاد می‌کند.

اما بر اساس تحقیقاتی که یکی از کارکنان ال‌جی بر روی یک گوشی V20 با مشکل بوت لوپ شدن انجام داده، این مشکل بر اثر استفاده از کابل USB Type-C نا مرغوب و ارزان قیمت ایجاد شده است. عدم هماهنگی این کابل با بخش سخت‌ افزاری گوشی باعث شده تا بخشی از اطلاعات سیستمی به کلی پاک شود و همین موضوع باعث بوت‌لوپ شدن دستگاه شود.

lg_v20_bootloop-1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH