سامسونگ گلکسی C5 Pro تاییدیه TENAA را دریافت کرد

مطابق شایعات هر دو اسمارت‌فون گلکسی C5 Pro و گلکسی C7 Pro در تاریخ ۲۱ ژانویه رونمایی خواهند شد. یکی از اقداماتی که سامسونگ می‌بایست پیش از معرفی رسمی هر اسمارت‌فون انجام دهد، دریافت گواهی‌های ارتباطی از رگولاتوری کشورهای گوناگون است. چندی پیش مشخص شد که گلکسی C7 Pro توانسته گواهی رگولاتوری چین که با نام TENAA شناخته می‌شود را دریافت کند، گلکسی C5 Pro نیز به تازگی توانسته است این گواهی را دریافت کند.

هم‌چنین TENAA مشخصاتی از SM-C5010 یا همان گلکسی C5 Pro را هم منتشر کرده است. از جمله این مشخصات می‌توان به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل اشاره کرد. چیپست به کار رفته در گلکسی C5 Pro، اسنپدارگون ۶۲۶ است که شامل یک پردازنده هشت هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ است و به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

هر دو دوربین به کار رفته در بخش پشتی و جلویی، ۱۶ مگاپیکسلی هستند و تولید نیرو در گلکسی C5 Pro توسط یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری انجام می‌پذیرد. ضخامت ۶.۹۵ میلی‌متری گلکسی C5 Pro این اسمارت‌فون را در رده اسمارت‌فون‌های با ضخامت بسیار کم قرار می‌دهد. نکته جالبی که در طراحی این اسمارت‌فون وجود دارد، قرارگیری خطوط آنتن در بخش بالایی و پایینی کاور پشتی است که علاوه بر امکان برقراری ارتباط، برخلاف نمونه‌های دیگر از زیبایی اسمارت‌فون نمی‌کاهد.

۵۰۱۰

3 در مورد “سامسونگ گلکسی C5 Pro تاییدیه TENAA را دریافت کرد”

  1. سامسونگ فکر کنم تو تیم تولید گوشی هاش٬ طراح نداره اصلا! ?

    میشینه ببینه بقیه چی میسازن اونارو باهم ترکیب میکنه و ۱۰۰ مدل از اون گوشی رو میده بیرون. لامصبا خب یه ذره خلاقیت داشته باشید یه تغییر بدید تو بدنه! هرکی اینو ببینه اصلا نمیفهمه ترکیب طراحی اچ‌ تی سی و آیفون هستش! ? اصلا معلوم نیستا. هرکی شک کنه به این موضوع مدیونه…

  2. واقعن گوشیای سامسونگ از نظر قیافه پیشرفت کردن و حتی میان رده هاش از پرچمدارای خیلیا مثل اپل قشنگ تره!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH